کد خبر : 79176
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مهر 1395 - 12:26
-

صانعی:کار ما برای فالکائو از مراسم فیفا با ارزش‌تر بود/ رئیس کمیته فوتسال زودتر مشخص شود

صانعی:کار ما برای فالکائو از مراسم فیفا با ارزش‌تر بود/ رئیس کمیته فوتسال زودتر مشخص شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی درباره اتمام مسابقات جام جهانی با کسب عنوان سومی ایران و همچنین برنامه‌هایی که تیم ملی باید برای حفظ این جایگاه داشته باشد، گفت: بازیکنان ایران با تمام مشکلاتی که بود بالاتر از توان خود ظاهر شدند و فوق تصور کار کردند. خیلی‌ها تصور نمی‌کردند ایران حتی به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی درباره اتمام مسابقات جام جهانی با کسب عنوان سومی ایران و همچنین برنامه‌هایی که تیم ملی باید برای حفظ این جایگاه داشته باشد، گفت: بازیکنان ایران با تمام مشکلاتی که بود بالاتر از توان خود ظاهر شدند و فوق تصور کار کردند. خیلی‌ها تصور نمی‌کردند ایران حتی به جمع چهار تیم برسد. ما حتی شایستگی صعود به فینال را هم داشتیم ولی بدشانسی و مسائل داوری مانع شد. این چیزی از ارزش‌های بازیکنان ما کم نمی‌کند.

وی افزود: امیدواریم از این به بعد از فوتسال حمایت بیشتری شود. تیم ملی، به حمایت بیرون از زمین بیشتر از حمایت درون زمین نیاز دارد. اولین گام حمایت از تیم ملی هم، حمایت از باشگاه‌ها است.

مدیرفنی تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: پخش تلویزیونی مسابقات لیگ می‌تواند خیلی از مشکلات را حل کند. این اولین گام برای پیشرفت تیم ملی است. مسئله بعدی اسپانسرها و حامیان مالی هستند که باید در فوتسال مستقل از فوتبال باشند. فوتسال باید زیرمجموعه فدراسیون فوتبال باشد ولی در بخش‌هایی مثل مسائل مالی، اسپانسرها و کمیته آموزش باید از فوتبال جدا شود.

صانعی در ادامه تاکید کرد: باید از الان برای چهارسال بعد برنامه ریزی کنیم. قبل از جام جهانی با هر تیمی تماس می‌گرفتیم، می‌گفتند خودمان برنامه داریم و نمی‌توانیم با شما بازی کنیم. الان یکی از مشکلات اصلی ما این است که رئیس کمیته فوتسال مشخص نیست. از الان باید رایزنی برای بازی‌های تدارکاتی و تعیین تاریخ‌های موردنظر انجام شود.

وی همچنین با بیان اینکه تیم ملی از آمریکا هم برای انجام بازی تدارکاتی پیشنهادی دریافت کرده است، گفت: ما در کلمبیا این پیشنهاد را به صورت شفاهی گرفتیم ولی خواستیم که پیشنهادشان را به صورت کتبی به فدراسیون فوتبال ایران بفرستند. البته اولویت ما برگزاری لیگ است و در شرایط فعلی امکان برگزاری بازی تدارکاتی را نداریم.

مدیرفنی تیم ملی فوتسال در بخش دیگری از صحبت‌هایش در خصوص اقدام بازیکنان ایران بعد از بازی با برزیل و بالاانداختن «فالکائو» اسطوره فوتسال این کشور، گفت: محمد کشاورز کاپیتان تیم به بازیکنان گفته بود اگر پیروز شدیم، برای شادی نزدیک فالکائو نباشید که خدایی ناکرده ناراحت نشود. وقتی هم داشتیم زمین را ترک می‌کردیم، دیدم که فالکائو به شدت ناراحت است و برای همین دستش را بالا بردم. بازیکنان ایران هم بدون برنامه قبلی و خودجوش، فالکائو را بالا انداختند.

صانعی ادامه داد: کار بازیکنان تیم ملی«دِلی» بود. فکر نمی‌کردیم این حرکت اینقدر بازتاب داشته باشد چون اصلا دنبال عکس و فیلم هم نبودیم. بازیکنان ایران می‌توانستند بعد از پیروزی، دور زمین بدوند و شادی کنند ولی به جای این کار، فالکائو را روی دستان خود بالا بردند. خوشحالم که این حرکت اینقدر بازتاب خوبی داشت. به نظرم کاری که بازیکنان تیم ملی برای فالکائو کردند، از مراسمی که فیفا برای او گرفت ارزشمندتر بود.

وی در خصوص ادامه همکاری‌اش با تیم ملی فوتسال و یا آغاز کار در تیم زیر ۲۰ سال، گفت: من روز گذشته با آقای افتخاری (رئیس سابق کمیته فوتسال) صحبت کردم که باید زودتر رئیس کمیته فوتسال مشخص شود. ما باید بدانیم با چه کسی کار می‌کنیم. باید کادر فنی تیم ملی زودتر مشخص شود. البته الان که مربیان هستند ولی باید رئیس کمیته فوتسال مشخص شود. شاید یک گروه جدید بیاید و ما را نخواهد.

مدیرفنی تیم ملی فوتسال یادآور شد: متاسفانه مسئولان فوتسال دارند وقت را به شدت از دست می‌دهند و قطعا اگر هر گروهی بیاید، وقت زیادی نخواهد داشت. برای من هم فرقی نمی‌کند کجا و در چه پستی در خدمت فوتسال باشم ولی موضوع مهمتر این است که اول رئیس کمیته فوتسال مشخص شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام یکشنبه , ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸

علی صانعی پسر خوب فوتسال