کد خبر : 79138
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مهر 1395 - 0:11
-

مسن‌ترین بازیکن فوتسال دنیا را بشناسید

مسن‌ترین بازیکن فوتسال دنیا را بشناسید
آندریا روبی با ۵۰ سال سن به عنوان پیرترین فوتسالیست حرفه‌ای دنیا در سری آ ایتالیا توپ می‌زند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، آندریا روبی با ۵۰ سال سن به عنوان مسن‌ترین فوتسالیست حرفه‌ای دنیا در سری آ ایتالیا توپ می‌زند. روبی متولد ۲۰ دسامبر ۱۹۶۶ (۲۹ آذر ۱۳۴۵) در شهر رم ایتالیاست. شماره ۱۰ ایسولا، از سال ۱۹۸۷ با پیوستن به تیم پوگیو ورد به دنیای فوتسال وارد شد. روبی در طی ۱۶ سال حضور در سطح اول فوتسال ایتالیا موفق به کسب ۴ مقام قهرمانی سری آ، ۵ کوپا ایتالیا و ۴ سوپر کاپ شد و یک بار نیز در فصل ۹۴-۹۳ به عنوان آقای گلی سری آ دست پیدا کرد.

روبی در این چند سال اخیر با بازی در تیم‌های سطح پایین بیشتر به دنبال کسب درامد و پول بود. اما سال گذشته با پیوستن به تیم ایسولا توانست با قهرمانی در سری A2 به سری A صعود کند و بعد از سال‌ها به سطح اول فوتسال ایتالیا راه یابد.

andrea-rubei-1

این بازیکن مسن ایتالیایی در سطح ملی نیز دارای رکوردهای بسیاری است. روبی که سابقه حضور در جام‌جهانی ۱۹۹۲ هنگ‌کنگ و تقابل با ایران در این مسابقات را داراست، با ۹۷ گل ملی بهترین گل‌زن ملی فوتسال ایتالیاست. وی همچنین سابقه ۸۷ باری ملی را در کارنامه دارد و از این حیث نیز جزو رکودداران فوتسال ایتالیا به شمار می‌رود. بهترین مقام ملی این بازیکن کسب جایگاه سوم جام ملت‌های ۱۹۹۹ اروپاست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.