کد خبر : 79291
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1395 - 12:46
-

گل بازیکن سابق پرسپولیس، بهترین گل جام‌جهانی شد/ گل احمد در بین ۳ گل برتر نیست!

گل بازیکن سابق پرسپولیس، بهترین گل جام‌جهانی شد/ گل احمد در بین ۳ گل برتر نیست!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، گل سوفاووت توئنکلنگ بازیکن شماره ۹ تیم ملی فوتسال تایلند به عنوان برترین گل جام‌جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا از نگاه کاربران وب‌گاه فیفا انتخاب شد. وب‌گاه فدراسیون جهانی فوتبال فیفا، از سوم اکتبر (۱۲ مهر) شروع به رای‌گیری از میان ۱۰ گل برتر جام‌جهانی کرد که تا روز گذشته (۱۰ اکتبر – ۱۹

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، گل سوفاووت توئنکلنگ بازیکن شماره ۹ تیم ملی فوتسال تایلند به عنوان برترین گل جام‌جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا از نگاه کاربران وب‌گاه فیفا انتخاب شد. وب‌گاه فدراسیون جهانی فوتبال فیفا، از سوم اکتبر (۱۲ مهر) شروع به رای‌گیری از میان ۱۰ گل برتر جام‌جهانی کرد که تا روز گذشته (۱۰ اکتبر – ۱۹ مهر) ادامه داشت. بر اساس آرای اعلام شده توسط فیفا، گل سوفاوت به کوبا با نزدیک به ۸۰ درصد آرا (۳۷۸۰۰ رای) به عنوان برترین گل این مسابقات از نگاه کاربران وب‌گاه فیفا انتخاب شد.

بعد از این بازیکن، گل مین تری نگوین بازیکن تیم ملی ویتنام به گوآتمالا و گل عادل حبیب بازیکن تیم ملی مراکش به اسپانیا در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند. نکته جالب در این رای‌گیری عدم حضور گل‌های فالکائو و ریکاردینیو در میان سه گل برتر مسابقات است.

فیفا ۱۰ گل برتر مسابقات را از میان ۳۵۲ گل به ثمر رسیده انتخاب کرده بود و گل احمد اسماعیل‌پور به روسیه نیز در میان ۱۰ گل برتر مسابقات قرار داشت.

جالب است بدانید که گل سوفاووت در جام‌جهانی ۲۰۱۲ نیز به عنوان برترین گل انتخاب شده بود. این بازیکن در لیگ ۱۳۸۹ و زمان سرمربی‌گری رضا حیدریان در تمرینات تیم فوتسال پرسپولیس شرکت کرد اما بدون اینکه برای سرخپوشان بازی کند، دیپورت شد و به کشورش بازگشت.

 

گل برتر مسابقات:

گل دوم مسابقات:

گل سوم مسابقات:

گل احمد اسماعیل‌پور:

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مهدی افرادی کندوانی سه شنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹

سلام. اطلاع رسانی عالی بود.