کد خبر : 79312
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 مهر 1395 - 14:03
-

بازیکنان منصوری کجا رفتند؟

بازیکنان منصوری کجا رفتند؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بعد از کناره گیری تیم شهیدمنصوری از لیگ برتر بازیکنان این تیم هرکدام به تیمی پیوستند: مجتبی نصیری نیا و امین مجیدیور راهی قم شدند؛ افشین کاظمی دوباره به گیتی پسند بازگشت؛ محمد طاهری و سیدعلی کیایی به ساری و تیم شهروند این شهر پیوستند و علی رستمی به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بعد از کناره گیری تیم شهیدمنصوری از لیگ برتر بازیکنان این تیم هرکدام به تیمی پیوستند:
مجتبی نصیری نیا و امین مجیدیور راهی قم شدند؛ افشین کاظمی دوباره به گیتی پسند بازگشت؛ محمد طاهری و سیدعلی کیایی به ساری و تیم شهروند این شهر پیوستند و علی رستمی به مقاومت و مسعود محمدی حامد عبدالهی و حمید پردگی نیز به تیم الوند قزوین ملحق شدند.
همچنین پرویز اصغری و میثم نوری دو بازیکن جوان این تیم نیز در روزهای اخیر با تیم لیگ یکی مبل کریمی البرز به مدت یک فصل به توافق رسیده و امسال در لیگ یک توپ می زنند.

اما در این میان وضعیت مبهم کاپیتان متعصب تیم جالب توجه است. حمید نصیری بازیکنی که ۱۴ سال برای منصوری به میدان رفت و هیچ گاه حاضر نشد در تیم دیگری توپ بزند، بعد از انحلال این تیم هنوز به تیمی ملحق نشده است. نصیری در حال حاضر به صورت انفرادی تمرین می کند و بر اساس شنیده ها چند تیم لیگ برتری و دسته یکی نیز به او پیشنهاد داده اند.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی پنجشنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲

حیف این تیم و این شهر… ۸۰ درصد ستاره های فوتسال کشور از این تیم ظهور کردن

منصور پنجشنبه , ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱

من آمار مربیاشم گرفتم و خوبه بدونید که سرمربیشون تو آموزش پرورش مدیر شده، مربیشون که میگفت من تیمو ساختم معلم ورزشه تو قرچک،آنالیزور که میگفت من باید جای خسوس باشم داره تو مشهد میچرخه،فقط مربی گلراشون رفته ساوه… خدایی عجب کادر قوی ای بودنااااااا دمشون گرم همشون رفتن تیم ملی برزیل خخخخخخ

مهدی جمعه , ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶

ایشان را باید بجای برزیلی هایی که می ارند وافتخار هم میکنند ایکاش جذب می کردند راستی بچه های میثاق کجا رفتند ؟؟؟؟؟؟/

علی شنبه , ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵

پیمان حفیظی رو یادتون رفت بنویسن اگه اشتباه نکنم فک کنم با ملی حفاری اهواز قرار داد بسته