کد خبر : 79400
تاریخ انتشار : جمعه 23 مهر 1395 - 11:43
-

پیکان در فوتسال تیم‌داری می‌کند

پیکان در فوتسال تیم‌داری می‌کند

به‌ گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، باشگاه پیکان تهران که در حال‌ حاضر با تیم فوتبال خود در لیگ برتر شرکت می‌کند، به دنبال حضور در سطح اول فوتسال ایران نیز است. حمید نصیری، بازیکن با سابقه تیم‌ ‌ملی و باشگاه منصوری قرچک با تایید این خبر توضیح داد: سال‌ها برای تیم ایران خودرو بازی کردم و

به‌ گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، باشگاه پیکان تهران که در حال‌ حاضر با تیم فوتبال خود در لیگ برتر شرکت می‌کند، به دنبال حضور در سطح اول فوتسال ایران نیز است.

حمید نصیری، بازیکن با سابقه تیم‌ ‌ملی و باشگاه منصوری قرچک با تایید این خبر توضیح داد: سال‌ها برای تیم ایران خودرو بازی کردم و از مدت‌ها قبل پیشنهاد تیمداری در لیگ فوتسال را به آقای شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان دادم. وی ابتدا به دنبال خرید امتیاز لیگ برتری بود اما با توجه به زمان کمی که داشتیم، نتوانستیم در لیگ برتر تیمداری کنیم.

وی افزود: باشگاه پیکان به دنبال این است تا با خرید امتیاز تیم لیگ دسته یکی به لیگ برتر صعود کند. تیم داری پیکان در فوتسال منوط به موافقت هیات مدیره این باشگاه است و جلسه هیات مدیره نیز برای بررسی این موضوع به زودی تشکیل خواهد شد.

منبع: ‌ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.