کد خبر : 79469
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1395 - 14:02
-

محمدی:پاداش ها در شان تیم ملی فوتسال نبود/ خدا می خواست به تیم ملی عزت بدهد

محمدی:پاداش ها در شان تیم ملی فوتسال نبود/ خدا می خواست به تیم ملی عزت بدهد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در آن لحظات پر استرس وقتی ناظم الشریعه به من گفت “برو توی گل”، می دانستم که می توانم پنالتیها را بگیرم. زمانی که خودم درون دروازه بودم استرسی نداشتم، اما قلبم می ریخت وقتی نوبت پنالتی بازیکنان ما می شد، اصلا نمی توانستم پنالتی زدن بچه ها را ببینیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در آن لحظات پر استرس وقتی ناظم الشریعه به من گفت “برو توی گل”، می دانستم که می توانم پنالتیها را بگیرم. زمانی که خودم درون دروازه بودم استرسی نداشتم، اما قلبم می ریخت وقتی نوبت پنالتی بازیکنان ما می شد، اصلا نمی توانستم پنالتی زدن بچه ها را ببینیم.

سپهر محمدی- گلر اصفهانی تیم ملی فوتسال بازی با پرتغال برایش یکی از قشنگ‌ترین لحظات جام جهانی است، او حالا تنها به فکر جام ملتهای آسیا و جام جهانی۲۰۲۰ و تمام تلاشش برای بهتر شدن است.

سپهر محمدی گلر تیم ملی که به گفته خودش عاشق فوتسال است و اگر یک روز تمرین نکند دیوانه می شوداز لحظات خوبی گفت که برایش رقم خورده است.

بازی با اسپانیا بازی تدارکاتی بود

محمدی با اشاره به شرایط تیم ملی در آستانه جام جهانی کلمبیا، گفت: ما آخرین تیمی بودیم که به کلمبیا رسیدیم و همین باعث شد تا دیرتر به شرایط آب و هوایی آنجا عادت کنیم. در بازی با اسپانیا بدنهای بازیکنان سرحال نشده بود و کمی مشکل داشتیم. در واقع این بازی یک دیدار تدارکاتی برای ما محسوب می شد. می توانم بگویم بعد از سه بازی اول، تازه تیم ملی شکل گرفت. تمام کارشناسان اعتقاد داشتند این تیم می تواند جز چهار تیم اول دنیا شود و شاید اگر در مرحله بعد با اسپانیا بازی می کردیم خیلی شرایط متفاوتی ایجاد می شد.

این گلر ملی پوش اصفهانی معتقد است امسال تیم ملی خوبی هم به لحاظ اخلاقی و هم فنی داشتیم که بدون حاشیه کار کردند و باعث خوشحالی مردم ایران شدند.

این دروازه بان که اولین بازیش در جام جهانی کلمبیا برابر آذربایجان بود با اشاره به شرایطش در این دیدار، گفت: در این دیدار چون تنها بودم استرس اخراج شدن و مصدومیت را داشتم. از طرفی اگر این بازی را واگذار می کردیم، حذف می شدیم و به نظرم با این همه استرس عملکرد بدی نداشتم.

محمدی با تایید اینکه انتظار داشته بیشتر بازی کند، گفت: ناظم الشریعه را دوست دارم. به هرحال نظر مربی این بود و من نیز احترام می گذارم. برای من اصل نتیجه گیری تیم ملی بود، اما از این به بعد تلاشم را بیشتر می کنم و برنامه ریزی می کنم تا برای جام ملت های آسیا و جام جهانی ۲۰۲۰ بتوانم به تیم ملی کمک کنم.

همیشه تیمی فکر می کنم نه شخصی

وی با بیان اینکه همیشه در اوج صداقت کار کردم، خاطرنشان کرد: همیشه تیمی فکر می کنم نه شخصی. خدا را شکر می کنم که تیم ملی نتیجه گرفت. صمیمی عملکرد خوبی داشت و اگر من هم درون دروازه می ایستادم تمام تلاشم را برای تیم ملی می کردم. البته در آینده تلاشم را بیشتر می کنم تا بتوانم بهتر شوم.

محمدی ادامه داد: من و صمیمی هیچ مشکلی با هم نداریم و هر کدام به نحوی به تیم ملی کمک کرده ایم. عاشق فوتسال هستم واگر یک روز تمرین نکنم دیوانه می شوم.

پاداش ها در شان تیم ملی فوتسال نبود

وی در خصوص پاداشهای تیم ملی نیز گفت: فکر می کنم الان همه مردم قضیه پاداشها را می دانند. این پاداشها واقعا در شأن تیم ملی فوتسال نبود. خدا را شکر بازیکنان تیم ملی از نظر مالی مشکلی ندارند، اما چیزی که رخ داد به شخصیتمان بر خورد. در این تیم ملی بازیکنان با غیرت بازی می کنند. در کلمبیا مشکلاتی مانند لباس هم داشتیم که البته این مسائل بر روی تیم تاثیر نگذاشت، اما همین چیزهای کوچک به تیم ملی شخصیت می دهد.

اسم کشاورز حالا حالاها در تاریخ فوتسال باقی می ماند

محمدی در خصوص خداحافظی محمد کشاورز گفت: کشاورز از قبل از جام جهانی این تصمیم را گرفته بود. این بازیکن در این فوتسال زحمت کشیده و عمری مردم را خوشحال کرده است. ۴ دوره جام جهانی رفته و به هرچه می خواسته در فوتسال رسیده است. حضورش در کلمبیا به عنوان بزرگتر تیم به ما بسیار کمک کرد. به قول حسین شمس اگر این بازیکن در تیم ملی فوتبال بود مجسمه اش را می ساختند.

وی با اشاره به اینکه وقتی بازیکن بزرگی از تیم کنار می رود جای خالی اش احساس می شود، افزود: اسم کشاورز حالا حالاها در تاریخ فوتسال باقی می ماند. از این به بعد هم امیدوارم در بازیهای باشگاهی اش موفق باشد.

خدا می خواست به تیم ملی عزت بدهد

او بهترین لحظاتش را بازی در برابر برزیل و پرتغال می داند و با اشاره به حال و هوای ملی پوشان برای بازی با برزیل، گفت: بازی با برزیل عالی بود. ما ۲۰درصد امید داشتیم و قبل از اینکه به زمین برویم کشاورز گفت ۲۰ درصد امید داریم و به خاطر همین تمام تلاشمان را می کنیم و در نهایت هم توانستیم برزیلی که فوق العاده بود را شکست دهیم. اگر آنها بازی را به ایران نمی باختند شاید الان برزیل قهرمان بود. من اعتقاد دارم خدا می خواست به تیم ملی عزت بدهد.

قلبم می ریخت زمانی که…

وی ادامه داد: بازی با پرتغال هم از بهترین لحظات بود. اگر در این مسابقات چهارم می شدیم ارزشی نداشت زیرا اصل روی سکو رفتن بود. خدا را شکر می کنم که توانستم به تیم ملی کمک کنم و در آن استرس وقتی ناظم الشریعه به من گفت “برو توی گل” می دانستم که می توانم پنالتیها را بگیرم و به لطف خدا شرمنده مردم نشدم. در آن لحظه وقتی توپها را می گرفتم فقط داد می زدم. من خودم درون دروازه استرسی نداشتم، اما قلبم می ریخت زمانی که نوبت به پنالتی بازیکنان ما می شد. نمی توانستم پنالتی زدن بچه ها را ببینیم.

محمدی با بیان اینکه فکر می کنم نصف بیشتر مردم ایران بازی تیم ملی برابر پرتغال را دیده اند افزود: خراب شدن پنالتیهای ما شور و هیجان را بالاتر برد. خیلی از مردم که مارا می دیدند می گفتند ما پای تلویزیون سکته کردیم.

با فالکائو یکی از صحنه های ماندگار فوتسال را ساختیم

او با اشاره به خوشحالی ملی پوشان بعد از برد برابر برزیل، گفت: ما بعد از برد برابر برزیل در حال خوشحالی بودیم و تمام بازیکنان برزیل عصبی بودند و سریع به رختکن رفتند، اما فالکائو داشت گریه می کرد. زمانی که این صحنه را دیدیم خوشحالی نکردیم. به هرحال ما ایرانیها احساسی هستیم. بعد از آن دور این بازیکن را گرفتیم و حرکت خودجوشی شکل گرفت و او را روی دستانمان بلند کردیم که واقعا حرکت خوبی بود و شخصیت و فرهنگ ایران را نشان داد و یکی از صحنه های ماندگار فوتسال را ساختیم.

باید ثابت کنیم در آسیا جز ایران هیچ تیمی حرفی برای گفتن ندارد

وی با اعتقاد بر اینکه فوتسال ایران پتانسیل بالایی دارد و حالا حالاها می تواند مردم را خوشحال کند، گفت: باید برنامه ریزی دقیقی برای جام جهانی۲۰۲۰ و جام ملتهای آسیا داشته باشیم و ثابت کنیم در آسیا جز ایران هیچ تیمی حرفی برای گفتن ندارد. البته باید اردوها و بازیهای دوستانه قوی داشته باشیم، به نظرم اگر برزیل را در جام جهانی شکست دادیم به خاطر این بود هفت ماه پیش در گرندپریکس ۴-۳ به برزیل باختیم. بچه ها بعد از آن بازی اعتماد به نفس گرفتند و شاید اگر آن باخت را به برزیل نداده بودیم الان نمی توانستیم در این مرحله این تیم را شکست دهیم. مطمئنا در ادامه اگر با تیمهایی مانند اسپانیا نیز بازی دوستانه ای داشته باشیم ترس مان از اسپانیا هم خواهد ریخت.

فوتسال زیر سایه فوتبال است

محمدی با بیان اینکه فوتسال زیر سایه فوتبال مانده است، افزود: اگر فوتسال مستقل شود مانند والیبال اسپانسر برایش پیدا می شود. به ویژه الان که فوتسال نتیجه ای به این خوبی گرفته است. طبق آمار ۱۶ میلیون فوتسالیست ثبت شده در ایران داریم که واقعا رقم عجیبی است. به نظر من اگر یکسری کارها را به فوتسالیها بسپرند با کمک و مشورت مسئولان فدراسیون فوتبال می شود کارهای زیادی برای این همه فوتسالیست کرد و شاهد پیشرفت های زیادی در فوتسال بود.

وی در خصوص لیگ برتر نیز گفت: بازیهای لیگ برتر فشرده شده است، اما با این حال تلاش می کنیم تا به قهرمانی برسیم. گیتی پسند تیم بزرگی است و لیاقت قهرمانی دارد و امیدوارم امسال به حقمان برسیم. البته کارمان در این لیگ سخت است زیرا این لیگ جزو ۴-۵ لیگ برتر دنیاست.

محمدی ادامه داد: مطمئنا با سومی ایران در جام جهانی و حضور پرتعداد گیتی پسندیها در تیم ملی، مردم اصفهان ما را بیشتر حمایت می کنند.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵

حیف که از این د روازه بان با تکنیک وبا اخلاق در بازیها استفاده مناسب نشد انشاءالله که خصومت وسلیقه شخصی اعمال نشده است.