کد خبر : 79516
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1395 - 16:02
-

یاسین پیشرو با یک غایب مقابل آذرخش

یاسین پیشرو با یک غایب مقابل آذرخش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،یاسین‌پیشرو قم در جدال حساس داخل خانه هفته پنجم باز‌ی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به دنبال جبران امتیازات ارزشمندی است که بازی‌های هفته‌های اول و چهارم خود از فصل جاری لیگ برتر برابر تیم‌های فرش‌آراء مشهد و شهروند ساری از دست داده و به همین دلیل با انگیزه بالا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،یاسین‌پیشرو قم در جدال حساس داخل خانه هفته پنجم باز‌ی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به دنبال جبران امتیازات ارزشمندی است که بازی‌های هفته‌های اول و چهارم خود از فصل جاری لیگ برتر برابر تیم‌های فرش‌آراء مشهد و شهروند ساری از دست داده و به همین دلیل با انگیزه بالا آماده مصاف با نماینده استان هرمزگان است.

نماینده فوتسال قم در این دیدار در غیاب یکی از مهره‌های کلیدی خود یعنی سعید قاسمی به میدان می‌رود، بازیکنی که در دیدار خارج از خانه هفته چهارم لیگ برتر در سالن سیدرسول حسینی شهر ساری برابر تیم تیم شهروند این شهر کارت زرد گرفت و سه اخطاره شد.

به همین دلیل قاسمی نمی‌تواند دیگر یاران محمدرضا حیدریان را در دیدار هفته پنجم لیگ برتر فوتسال برابر تیم آذرخش بندرعباس همراهی کند، تیمی که در فصل گذشته بازی‌های لیگ برتر توانست در قم یک امتیاز از یاسین‌پیشرو بگیرد و در دیدار برگشت نیز نماینده قم را شکست بدهد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

تینا یکشنبه , ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱:۱۷

زنده بادهرمزگان*****پایدارباشی بندری
انشالله باتو کل به ابوالفضل عباس بادست پرازقم بیایدهرچندکه هنوزمطالبات تیم راندادندوبچه هاباغیرت بازی میکنندهرچندحیف؛؛؛؛؛؛ کسی نیست ازاستعدادهای خوب وناب هرمزگانیهاحمایت کنند.خداکریما $$$$فقط میگم…. یاسیدمطفرتویه قدرتی به بچه هابده