کد خبر : 79507
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1395 - 15:20
-

اصغری مقدم:پیروزی برابر مس انتظارات را از تیم دبیری بالا برد/ بازی سختی را پیش رو داریم

اصغری مقدم:پیروزی برابر مس انتظارات را از تیم دبیری بالا برد/ بازی سختی را پیش رو داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم اظهار داشت: در تعطیلات لیگ برتر تیم دبیری تبریز تمرینات منظمی را سپری کرده و خود را برای ادامه لیگ برتر مهیا کرده است. وی گفت: هفته گذشته یک بازی تدارکاتی برابر مس سونگون برگزار کردیم و برتری ۹ بر ۳ به پیروزی رسیده و همین برد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم اظهار داشت: در تعطیلات لیگ برتر تیم دبیری تبریز تمرینات منظمی را سپری کرده و خود را برای ادامه لیگ برتر مهیا کرده است.

وی گفت: هفته گذشته یک بازی تدارکاتی برابر مس سونگون برگزار کردیم و برتری ۹ بر ۳ به پیروزی رسیده و همین برد توقعات از تیم دبیری را بالا برده و کار ما را برای بازی با مقاومت مشکل کرده است.

سرمربی تیم دبیری تبریز تصریح کرد: در بازی با مقاومت بازیکنان تیم دقیقا همان چیزی را که می‌خواستم را ارائه کرده و در همان دقایق نخست بازی با زدن سه گل برتری خود را بر حریف دیکته کرده و بار خود برای پیروزی بسته و همین توقع را در بازی‌های لیگ برتر نیز از بازیکنان تیم خود دارم.

اصغری مقدم در مورد حریف فردا تیم دبیری تبریز گفت: مقاومت البرز تیم سرسخت و جوانی بود که به صورت انتحاری بازی کرده و سال گذشته در تبریز به سختی این تیم را بردیم و در کرج نیز با وجود اینکه ۴ بر ۱ پیش بودیم، نتیجه بازی را واگذار کردیم.

وی گفت: قطعا بازی با مقاومت سخت‌تر از بازی با مس بوده و سبک بازی حریف که بسته و در ضد حملات است، کار را برای هر تیمی مشکل می‌کند، اما تیم ما نیز تمرینات خوبی را انجام داده و برای پیروزی و کسب سه امتیاز مصمم هستیم.

بازیکن سابق تیم ملی ایران گفت: ما در تبریز نباید امتیازی را از دست دهیم و برنامه ما کسب تمامی امتیازات خانگی است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.