کد خبر : 79554
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 مهر 1395 - 11:38
-

عرض پیما: ترجیح می‌دهم سکوت کنم

عرض پیما: ترجیح می‌دهم سکوت کنم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، داور بین المللی فوتسال ایران بعد از بازگشت از جام جهانی کلمبیا در قبال برخی بی مهری ها سکوت اختیار کرده است. وحید عرض پیما پیش از اعزام به جام جهانی انتقاد بسیار تندی از بی توجهی دپارتمان داوری کرد. تنها داور ایرانی حاضر در جام جهانی موفق

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، داور بین المللی فوتسال ایران بعد از بازگشت از جام جهانی کلمبیا در قبال برخی بی مهری ها سکوت اختیار کرده است.

وحید عرض پیما پیش از اعزام به جام جهانی انتقاد بسیار تندی از بی توجهی دپارتمان داوری کرد. تنها داور ایرانی حاضر در جام جهانی موفق شد قضاوت بازی های حساسی را در این مسابقات با موفقیت پشت سر گذارد. او که شانس بالایی برای قضاوت در دیدارهای رده بندی و فینال جام جهانی داشت،‌ به دلیل راهیابی تیم ملی ایران به این مرحله، از درخشش بیشتر بازماند و به ایران بازگشت.

اما بی‌مهری مسئولان که پیش از جام جهانی آغاز شده بود، بعد از بازگشت عرض پیما نیز همچنان تداوم پیدا کرد و این داور در شرایطی که هیچ یک از مسئولان به استقبالش نرفته بود، وارد ایران شد. این داور پیش از حضور در جام جهانی به دلایل نامعلوم از قضاوت در لیگ محروم شده بود و اما بعد از به اتمام رسیدن این مسابقات و قرار گرفتن این داور در زمره برترین داوران جهان، پیش بینی می شد نام او در بین اسامی داوران هفته پنجم لیگ برتر دیده شود.

وحید عرض پیما در پاسخ به این پرسش که چرا نامش در فهرست داوران لیگ برتر نیست، اظهار کرد، نمی دانم. من هم مثل شما بی خبرم. قبل از جام جهانی یک سری صحبت ها را مطرح کردم اما الان فقط و فقط تمرین سکوت می کنم. در این شرایط ترجیح می دهم حرف نزنم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.