کد خبر : 79621
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 مهر 1395 - 15:47
-

نظری: با عرض پیما دشمنی نداریم/ کدورت ها برطرف شده است

نظری: با عرض پیما دشمنی نداریم/ کدورت ها برطرف شده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،‌وحید عرض پیما داور بین المللی فوتسال ایران که قبل از حضور در جام جهانی کلمبیا به دلایل نامعلوم از قضاوت در لیگ محروم شده بود، بعد از اتمام جام جهانی نیز جایی در فهرست داوران هفته پنجم لیگ ندارد. از طرفی بی توجهی فدراسیون فوتبال به این داور و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،‌وحید عرض پیما داور بین المللی فوتسال ایران که قبل از حضور در جام جهانی کلمبیا به دلایل نامعلوم از قضاوت در لیگ محروم شده بود، بعد از اتمام جام جهانی نیز جایی در فهرست داوران هفته پنجم لیگ ندارد. از طرفی بی توجهی فدراسیون فوتبال به این داور و عدم استقبال از او بعد از بازگشت به ایران، این شائبه را به وجود آورد که عرض پیما همچنان مغضوب فدراسیون فوتبال است.

منوچهر نظری مسئول چینش داوران فوتسال کمیته داوران در این باره گفت: ابتدا باید بگویم محرومیت عرض پیما ادامه ندارد و او را برای بازی هفته بعد انتخاب کرده ایم. عرض پیما قرار است در هفته ششم لیگ بازی بین حفاری اهواز و فرش آرای مشهد را قضاوت کند. ما سخت ترین بازی هفته را به او سپرده‌ایم تا تمام شائبه ها از بین برود.

وی در پاسخ به این پرسش که دلیل عدم حضور مسئولان در مراسم استقبال از عرض پیما چه بود، اظهار کرد: این موضوع طبیعی است. شما اگر بخواهید استقبال از گروه داوری فینال المپیک را با استقبال از عرض پیما مقایسه کنید اشتباه است. به هر حال آن ها در فینال المپیک سوت زده بودند و این جام جهانی فوتسال بود. کل دنیا از المپیک خبردار می شود اما جام جهانی اینطور نیست! نمی خواهم بگویم باید بین فوتبال و فوتسال تبعیض قائل شد اما خود فوتسالی ها هم در مصاحبه هایشان می گویند نباید فوتبال و فوتسال مقایسه شوند.

نظری در ادامه با بیان اینکه وضعیت داوری فوتسال باید تغییر کند، عنوان کرد: من هم تازه آمده‌ام و زمان زیادی برای تغییر دادن وضعیت نداشته ام. روز اولی که آمدم، درخواست کت و شلوار برای داوران لیگ برتری کردم اما به من گفتند سرجایت بنشین؛ پول نداریم! دورانی که خودم ناظر بازی ها بودم، به وضعیت موجود انتقاد داشتم اما زمانی که به دپارتمان آمدم، دیدم پولی نیست.

مسئول داوری فوتسال کمیته داوران، در پایان خاطرنشان کرد: پیش از رفتن عرض پیما به جام جهانی، هدیه کوچکی برایش در نظر گرفتیم و از او دعوت کردیم تا به فدراسیون فوتبال بیاید. سعی کردیم کدورت های گذشته را برطرف کنیم چون سیستم گذشته، دیگر در داوری فوتسال وجود ندارد و سعی کرده ام در این مدت کم، شرایط را تغییر دهم. اما با همه این ها، عرض پیما را با دست خالی به کلمبیا فرستادیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.