کد خبر : 79791
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 مهر 1395 - 11:16
-

شمس:پا به پای نایب قهرمان لیگ جنگیدیم و با اختلاف یک گل باختیم/هدف مان برای امسال باقی‌ ماندن در لیگ است که کار سختی هم پیش‌رو داریم

شمس:پا به پای نایب قهرمان لیگ جنگیدیم و با اختلاف یک گل باختیم/هدف مان برای امسال باقی‌ ماندن در لیگ است که کار سختی هم پیش‌رو داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد می‌گوید از عملکرد بازیکنانش مقابل نایب قهرمان لیگ رضایت دارد، اما برای ماندن در لیگ باید به فکر کسب نتیجه‌ باشند. حسین شمس درباره شکست یک بر صفر تیمش مقابل مس سونگون در هفته‌ پنجم لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: مس تیم بزرگی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد می‌گوید از عملکرد بازیکنانش مقابل نایب قهرمان لیگ رضایت دارد، اما برای ماندن در لیگ باید به فکر کسب نتیجه‌ باشند.

حسین شمس درباره شکست یک بر صفر تیمش مقابل مس سونگون در هفته‌ پنجم لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: مس تیم بزرگی است و بازی کردن مقابل بازیکنان باهوش آن به خصوص بلو برزیلی فوق‌العاده‌ دشوار است. البته این تیم بازیکنان ایرانی هنرمندی هم دارد مثل عزتی و علیرضا صمیمی، دروازه‌بان تیم که حتی یک اشتباه هم مقابل ما نکرد.

وی افزود: تیم دانشگاه آزاد به تازگی تاسیس شده و تیم جدیدی است. از نحوه بازی شاگردانم راضی هستم، ولی ما هم چنان تیم یکی مانده به آخر جدول هستیم و این راضی کننده نیست. باید به دنبال نتیجه‌ باشیم و برای رسیدن به آن باید سخت کار کنیم. البته هدف مان برای امسال باقی‌ ماندن در لیگ است که کار سختی هم پیش‌رو داریم.

شمس گفت: اکثر بازیکنانم جوان هستند. ما سه بازیکن امید داریم و بقیه هم از میانگین سنی ۲۲ سال برخوردار هستند. ظرفیت تیم بیشتر از این نیست، در یک ماه و نیم اخیر سعی کرده‌ایم روی آمادگی جسمانی و همچنین کارهای تاکتیکی تیم کار کنیم. دیروز (یکشنبه) هم پا به پای نایب قهرمان لیگ جنگیدیم و با اختلاف یک گل باختیم.

سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد همچنین درباره بازیکن برزیلی که به تیمش ملحق شده است، در این باره توضیح داد: این بازیکن بیست روز است که به ایران آمده و دیروز هم عملکرد راضی کننده داشت. او چهار، پنج شوت به سمت دروازه حریف زد، اما متاسفانه سرمربی حریف بازی را به روی او بسته بود.

سرمربی سابق تیم‌ ‌ملی همچنین درباره عملکرد علیرضا صمیمی در بازی مقابل مس سونگون، گفت‌: باید اذعان‌ کنیم که صمیمی در حال‌ حاضر بهترین دروازه‌بان فوتسال ایران است. او در حال‌ حاضر در اوج آمادگی قرار دارد و به خاطر تجاربی که در جام جهانی کسب کرده نمایش خوبی در لیگ خواهد داشت. صمیمی مقابل ما هم درخشید و حتی یک اشتباه هم نداشت.

شمس در پایان در پاسخ به این پرسش که چرا بر خلاف گذشته از روی نیمکت با بازیکنانش صحبتی نمی‌کند، عنوان کرد: به‌ هر حال که سن بالا می‌رود برخی از کارها برای آدم سخت می‌شود. من از روی نیمکت کار بازیکنانم را دنبال می‌کنم و مربیان شایسته ای داریم که می‌ایستند و نکاتی را به بازیکنان گوشزد می‌کنند. به‌ هر حال باید به مربیان جوان دور داد و من هم سعی می‌کنم اگر چیزی به ذهنم رسید به آنها انتقال دهم.
منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.