کد خبر : 79962
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 - 12:12
-

لباس‌هایی بدون شماره در اختیار بانوان ملی پوش

لباس‌هایی بدون شماره در اختیار بانوان ملی پوش

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امسال هم مثل هر سال تیم ملی فوتسال بانوان ایران در دو دیدار دوستانه مقابل روسیه قرار گرفت، اما مسابقه امسال تفاوت مهمی با سال قبل داشت و آن هم عدم حضور خبرنگاران برای پوشش خبری این مسابقات بود. اگرچه از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شد حراست اجازه حضور خبرنگاران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امسال هم مثل هر سال تیم ملی فوتسال بانوان ایران در دو دیدار دوستانه مقابل روسیه قرار گرفت، اما مسابقه امسال تفاوت مهمی با سال قبل داشت و آن هم عدم حضور خبرنگاران برای پوشش خبری این مسابقات بود.
اگرچه از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شد حراست اجازه حضور خبرنگاران را نمی‌دهد، اما جالب اینجاست که تماشاگران در سالن مسابقه حضور داشتند.

واکاوی اینکه چرا خبرنگاران خانم اجازه ندارند برای پوشش این دو ماسبقه در سالن حضور داشته باشند خبرنگاران را به یک موضوع جالب سوق داد و به نظر می رسد این مورد در عدم حضور خبرنگاران در سالن بی ربط نباشد.

بازیکنان تیم ملی ایران برای دیدار با روسیه لباس مناسبی نداشتند و لباس‌ها از انبار آن هم از نوع مردانه با برند جیووا و همه با یک سایز در اختیار بازیکنان قرار گرفت. لباس‌هایی که شماره نداشت و بعد از بازی نیز به خاطر ترس از رسانه‌ای شدن مانند آنچه در تیم مردان رخ داد، از بانوان پس گرفته شد.

حتی گرمکنی که در اختیار بانوان قرار گرفته بود یکدست نبوده و در رنگ‌های مختلف به بازیکنان داده شد.

بانوان فوتسالیست ایران در این چند سال اخیر با مشکلاتی زیادی روبه‌رو بوده‌اند. هیچ وقت از یادها نمی‌رود این تیم با کمک ریاست‌جمهوری در جام جهانی شرکت کرد و زمانی که نایب‌قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۳ به دست آمد پاداشی که به بازیکنان داده شد همه آنها را آزرده خاطر کرد. این تیم هیچ وقت آن طور که باید مورد الطاف ریاست فدراسیون قرار نگرفته و این اعتراض وجود دارد چرا به وعده و عیدهایی که بعد از قهرمانی آسیا داده شد هیچ کدام عملی نشد.

تمرینات تیم ملی نیز پشت درهای بسته برگزار می‌شود و هیچ نظارتی وجود ندارد این تمرینات چطور و با چه سبکی پیگیری می‌شود؛ آیا امکانات مناسب در اختیار بازیکنان قرار گرفته و این امکانات در شأن تیم قهرمان است؟ آیا مربی‌ای که با بانوان مدتی است کار می‌کند توانسته خود را با علم روز دنیا مطابقت دهد؟

نکته مهم اینجاست که بانوان ایران در جام جهانی کوچک نتایج خوبی گرفته و قرار است مسابقات فوتسال از سال ۲۰۱۸ به بازی‌های المپیک جوانان اضافه شود. جام جهانی نیز به طور رسمی از سال آینده زیر نظر فیفا برگزار می‌شود، حالا تیمی که قهرمان آسیا شده و پتانسیل رفتن روی سکو را دارد با این شرایطی که در حال حاضر حاکم است می‌تواند امیدوار به کسب نتایج مطلوب در آینده باشد؟

فدراسیون فوتبالی که همه هم و غمش تیم بزرگسالان و برآورده کردن خواسته‌های کی‌روش است، چه زمانی توجه خود را معطوف تیم قهرمان می‌کند؟ نایب‌رئیس بانوان این فدراسیون که به تازگی امور را در اختیار گرفته و هیچ تجربه‌ای هم در هیچ فدراسیون نداشته و تماس رسانه‌ها را بدون پاسخ گذاشته برنامه خاصی برای حفظ عنوان قهرمانی دارد؟

اعتراض‌های زیادی از سوی بانوان فوتسالیست وجود دارد، اما باید دید فدراسیون فوتبال چه برنامه‌ای برای بهبود شرایط انجام می‌دهد.
منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.