کد خبر : 80066
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 مهر 1395 - 16:37
-

عرض‌پیما از قضاوت در لیگ برتر فوتسال کنار کشید

عرض‌پیما از قضاوت در لیگ برتر فوتسال کنار کشید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید عرض‌پیما داور بین‌المللی فوتسال ایران که به عنوان تنها نماینده کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا حضور داشت، با وجود اینکه بعد از بازگشت به مسابقه‌ها برای قضاوت بازی حساس حفاری اهواز و فرش‌آرای مشهد انتخاب شده بود، از قضاوت در بازی‌های لیگ کنار کشید. وی قبل از رفتن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید عرض‌پیما داور بین‌المللی فوتسال ایران که به عنوان تنها نماینده کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا حضور داشت، با وجود اینکه بعد از بازگشت به مسابقه‌ها برای قضاوت بازی حساس حفاری اهواز و فرش‌آرای مشهد انتخاب شده بود، از قضاوت در بازی‌های لیگ کنار کشید.

وی قبل از رفتن به جام جهانی به دلایل نامعلوم از قضاوت در لیگ محروم شده بود و به دلیل عدم حمایت‌های فدراسیون فوتبال مصاحبه تندی پیش از اعزام انجام داد.

او پس از بازگشت به ایران در نخستین هفته بعد از جام جهانی برای هیچ بازی‌ای انتخاب نشد تا همچنان شائبه محرومیتش وجود داشته باشد اما منوچهر نظری مسئول چینش داوران یکشنبه در گفت‌وگو با ایسنا از برطرف شدن کدورت‌ها خبر داد و گفت عرض‌پیما در هفته ششم قضاوت خواهد کرد. با این حال این داور از حضور در بازی جمعه کنار کشید و بر اساس شنیده‌ها قصد ندارد تا پایان فصل در لیگ برتر قضاوت کند.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مجنون چهارشنبه , ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸

خب حق داره
وقتی داوری که از جام جهانی برگشته را نفر دوم لیست معرفی میکنن و یکی دیگه را نفر اول . معلومه اعصاب ادم به هم میریزه