کد خبر : 80122
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 مهر 1395 - 21:48
-

میزبانان مرحله نخبگان جام باشگاه‌های اروپا مشخص شدند

میزبانان مرحله نخبگان جام باشگاه‌های اروپا مشخص شدند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از صعود ۱۲ تیم از مرحله اصلی جام باشگاه‌های اروپا به مرحله نخبگان و پیوستن این تیم‌های به ۴ باشگاه برتر اروپا، چهره ۱۶ تیم شرکت کننده در این مرحله مشخص شد. بر این اساس کنفدراسیون فوتبال اروپا (UEFA) با اعلام تیم‌های میزبان این مرحله، نحوه قرعه‌کشی مرحله نخبگان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از صعود ۱۲ تیم از مرحله اصلی جام باشگاه‌های اروپا به مرحله نخبگان و پیوستن این تیم‌های به ۴ باشگاه برتر اروپا، چهره ۱۶ تیم شرکت کننده در این مرحله مشخص شد. بر این اساس کنفدراسیون فوتبال اروپا (UEFA) با اعلام تیم‌های میزبان این مرحله، نحوه قرعه‌کشی مرحله نخبگان را نیز مشخص کرد.  قرعه‌کشی این مسابقات فردا (۲۱ اکتبر / ۳۰ مهر) در مقر کنفدراسیون فوتبال اروپا در شهر نیون، سویس از ساعت ۱۳ و ۳۰ به وقت اروپای مرکزی، انجام خواهد شد.

نحوه قرعه‌کشی:

* تیم‌ها در سه سید تقسیم می‌شوند. سید ۱ متشکل از ۴ تیم برتر اروپا که به صورت مستقیم به این مرحله راه پیدا کرده‌اند. سید ۲ متشکل از ۶ تیم برتر گروه‌های ۶گانه مرحله اصلی مسابقات. سید ۲ متشکل از ۶ تیم دوم گروه‌های ۶گانه مرحله اصلی مسابقات.

* تیم‌ها در ۴ گروه ۴ تیمی تقسیم می‌شوند. ۲ گروه از این ۴ گروه متشکل از یک تیم از سید یک، دو تیم از قهرمانان مرحله اصلی و یک تیم از میان تیم‌های دوم گروه‌های مرحله اصلی. دو گروه دیگر نیز متشکل از یک تیم از میان چهار تیم سید یک، دو تیم از میان تیم‌های دوم مرحله اصلی و یک تیم از میان قهرمانان مرحله اصلی

* تیم‌هایی که در مرحله اصلی با یکدیگر همگروه بوده‌اند در این مرحله به یک‌دیگر دیدار نخواهند کرد.

* ابتدا تیم‌های میزبان این مرحله قرعه‌کشی می‌شوند و در گروه‌های ۴گانه قرار می‌گیرند و سپس بر اساس قوانین بالا تیم‌ها در گروه‌های مختلف قرار می‌گیرند.

 

سیدبندی مسابقات:

سید یک: Russia گازپروم-اوگرا یوگورسک (روسیه)، Kazakhstan خیرات آلماتی (قزاقستان)*، Spain اینتر موویستار (اسپانیا)، Russia دینامو مسکو (روسیه)

سید دو (قهرمان مرحله اصلی): Hungary گیوری ای‌تی‌او (مجارستان/گروه ۱)، Azerbaijan آراز نخجوان (جمهوری آذربایجان/گروه ۲)، Latvia نیکاراس ریگا (لتونی/گروه ۳)، Serbia اکونوماک کراگویواتس (صربستان/گروه ۴)، Portugal اسپورتینگ کلوپ (پرتغال/گروه ۵)*، Czech Republic ای‌پی خرودیم (جمهوری چک/گروه۶)

سید دو (تیم‌های دوم مرحله اصلی): Slovenia برژیا ماریبور (اسلوونی/گروه۱)*، Kosovo اف‌سی فینیکس (کوزوو/گروه۲)، Germany هامبورگ پنترز (آلمان/گروه ۳)، Croatia ناسیونال زاگرب (کرواسی/گروه ۴)*، Italy رئال ریتی (ایتالیا/گروه ۵)، Romania سیتی آس ترگو مورش (رومانی/گروه ۶)

* تیم‌هایی که بصورت ایتالیک (مورب) نوشته شده‌ و با علامت (*) مشخص شده‌اند، میزبان این مرحله هستند.

 

تاریخ برگراز مسابقات:

مسابقات این مرحله از ۲۲ تا ۲۷ نوامبر (۲ تا ۷ آذر) برگزار خواهد شد. ۴ تیم برتر این مسابقات به مرحله فاینال فور راه پیدا خواهند کرد که آن مسابقات در آپریل سال ۲۰۱۷ میلادی برگزار می‌شود.

 

نکات جالب از تیم‌های راه یافته به این مرحله:

* سه تیم راه یافته به این مرحله برای نخستین بار حضور در اروپا را تجربه می‌کنند: اف‌سی فینیکس، رئال ریتی و برژیا ماریبور

* تنها سه تیم از سی‌ودو تیم مرحله مقدماتی توانستند به جمع ۱۶ تیم برتر اروپا راه پیدا کنند. اف‌سی فینیکس، برژیا ماریبور و هامبورگ پنترز

* نکته جالب در خصوص اف‌سی فینیکس این است که کشور کوزوو برای نخستین بار در جام باشگاه‌های اروپا نماینده دارد و نماینده آن موفق به حضور در جمع ۱۶ تیم پایانی شده‌است.

* تیم فوتسال هامبورگ پنترز تخستین تیم آلمانی است که موفق به حضور در این مرحله می‌شود.

* تیم فوتسال ای‌پی خرودیم برای دهمین فصل پیاپی است که توانسته از مرحله اصلی به این مرحله صعود کند.

* هر چهار تیم سید یک سابقه قهرمانی در جام باشگاه‌های اروپا را دارا هستند. همچنین  اسپورتینگ کلوپ سابقه نایب قهرمانی در سال ۲۰۱۱ را دارا می‌باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.