کد خبر : 80581
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1395 - 11:14
-

برنامه خاصی برای انتخاب سرمربی تیم فوتسال‌مان نداریم!/ نیم فصل سرمربی تیم تغییر می کند/قرار بود بعد از جام جهانی ناظم الشریعه سرمربی حفاری شود/هنوز انتظارات از حفاری محقق نشده است

برنامه خاصی برای انتخاب سرمربی تیم فوتسال‌مان نداریم!/ نیم فصل سرمربی تیم تغییر می کند/قرار بود بعد از جام جهانی ناظم الشریعه سرمربی حفاری شود/هنوز انتظارات از حفاری محقق نشده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی نجفی در پاسخ به این سوال که سرمربی تیم فوتسال این باشگاه چه زمانی مشخص می‌شود، اظهار کرد: در این زمینه برنامه خاصی نداریم و فعلا قصد داریم از خود آقای علاسوند به عنوان مربی استفاده کنیم و کادر فنی در همین حد فعلی باشد تا ان‌شاءالله در آینده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی نجفی در پاسخ به این سوال که سرمربی تیم فوتسال این باشگاه چه زمانی مشخص می‌شود، اظهار کرد: در این زمینه برنامه خاصی نداریم و فعلا قصد داریم از خود آقای علاسوند به عنوان مربی استفاده کنیم و کادر فنی در همین حد فعلی باشد تا ان‌شاءالله در آینده ببینیم روند مسابقات به چه صورتی است.

وی در پاسخ به سوال دیگر که آیا امکان دارد سرمربی تیم در نیم‌فصل مشخص شود، گفت: محتمل است که در پایان نیم‌فصل این کار صورت بگیرد.

مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری در پاسخ به این پرسش که آیا دلیل خاصی وجود دارد که با وجود این که چندین هفته از آغاز لیگ می‌گذرد، نمی‌خواهید در حال حاضر سرمربی تیم را انتخاب کنید، عنوان کرد: فکر می‌کنم در حال حاضر ظرفیت وجود دارد و کادر فنی توانمند است و خدا را شکر تا این هفته از رقابت‌ها موفق هم بوده‌اند. به هر حال از کار آن‌ها راضی هستیم و مشکل خاصی نیست.

وی در پاسخ به این سوال که درست است قرار بود پس از جام جهانی فوتسال، سرمربی تیم مشخص شود و ناظم‌الشریعه نیز از گزینه های هدایت تیم بود، گفت: بله، در حقیقت به همین صورت است و ناظم‌الشریعه هم که دیگر با تیم‌ملی قرارداد منعقد کرد. حقیقت این است که در حال حاضر هنوز نتوانسته‌ایم گزینه مناسبی را برای هدایت تیم شناسایی کنیم و فعلا هم که علاسوند توانایی خودش را نشان داده است.

نجفی درباره عملکرد تیم ملی‌حفاری در لیگ هم عنوان کرد: عملکرد تیم رضایت‌بخش است ولی هنوز آن چه انتظار داریم، محقق نشده است. ما گفته‌ایم که صدرنشین باشیم و تلاش‌مان هم رسیدن به این مهم و عنوان قهرمانی لیگ است. امیدوارم با پتانسیلی که داریم، هدف مان که قهرمانی است محقق شود و تلاش می‌کنیم که به همین صورت هم بشود.

وی در ادامه بیان کرد: برنامه اساسی داریم که مدرسه فوتبال و فوتسال ملی‌حفاری را راه‌اندازی کنیم و قصد داریم بیشتر روی رده های سنی پایه کار کنیم. در هر صورت ما قصد انجام کارهای زیربنایی را داریم و می‌خواهیم این سیاست را که از بیرون بازیکن جذب کنیم، تغییر دهیم و عمدتا به سمت بومی سازی و کار اساسی برویم.

مدیرعامل باشگاه ملی‌حفاری در خصوص عملکرد تیم فوتسال بانوان این باشگاه در لیگ برتر هم گفت: خدا را شکر عملکرد خوبی داشته‌اند و به دلیل گل زده کمتر، در رده دوم هستند. من فکر می‌کنم این پتانسیل را دارند که بهتر کار کنند.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰

به این اظهارات میگن حرف مفت زدن تیم بانوان توی اون لیگ داغون که همه بازیکنان توی ۲ تیم تقسیم شدن دومه میشه جایگاه خوب بعد آقایون توی این لیگ با این سختی و حواشی دومه میگه انتظارمون برآورده نشده مسخره نیست یکی ازش بپرسه تو فوتسال چند تا تعویض داریم اگر تونست بگه؟بدبختی مدیریت ورزش خوزستان بخصوص توی بخش دولتی همینه ازش بپرسید کلا چند بار تو عمرش فوتسال یا فوتبال پخش مستقیم دیده حضوری پیش کش.

نام ... چهارشنبه , ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۴

چرا مطلب من رو چاپ نکردید واقعیت باید گفته بشه مشکل ورزش توی این مملکت همینه که هر کس دوبار پیاده روی کرد میشه مدیر و کارشناس ورزش

نام ... چهارشنبه , ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۵

معنی عملکرد تیم رضتیت بخش ولی آنچه میخواهیم محقق نشده یعنی چی؟میشه از ایشون بپرسید چند تا تیم توی لیگ برتر بازی میکنند؟