کد خبر : 80848
تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1395 - 15:58
-

سنگ سفیدی:اختلاف امتیاز با گیتی‌پسند قابل جبران است/ طیبی واقعاً رفیق‌باز است

سنگ سفیدی:اختلاف امتیاز با گیتی‌پسند قابل جبران است/ طیبی واقعاً رفیق‌باز است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا سنگ‌سفیدی در خصوص شرایط تاسیسات دریایی در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: در ابتدا روز مربی را به تمام مربیان زحمتکش ایرانی تبریک می‌گویم. تیم ما شرایط خوبی دارد و ۶ امتیاز اختلافی که با صدر جدول داریم قابل جبران است. وی ادامه داد: لیگ مثل تورنومنت نیست که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا سنگ‌سفیدی در خصوص شرایط تاسیسات دریایی در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: در ابتدا روز مربی را به تمام مربیان زحمتکش ایرانی تبریک می‌گویم. تیم ما شرایط خوبی دارد و ۶ امتیاز اختلافی که با صدر جدول داریم قابل جبران است.

وی ادامه داد: لیگ مثل تورنومنت نیست که تیم‌ها با چند پیروزی بتوانند قهرمان شوند. ۲۶ بازی در یک لیگ برگزار می‌شود که هر اتفاقی در آن ممکن است بیفتد. گیتی‌پسند تیم قدرتمندی است که ملی‌پوشان زیادی دارد ولی با این وجود بردن این تیم غیر ممکن نیست و ما تلاش می‌کنیم با جبران فاصله ۶ امتیازی‌مان قهرمان شویم.

ملی‌پوش فوتسال کشورمان در رابطه با اظهارات حسین طیبی که گفته بود به خاطر سنگ‌سفیدی شماره ۶ را در تیم غیرت قزاقستان انتخاب کرده است گفت: همه می‌دانند طیبی یکی از بهترین فوتسالیست‌های کشورمان است که پیش از این‌هم سابقه بازی خارج از ایران را داشته است. او پیشنهادات خارجی زیادی داشت و بعد از جام جهانی تعدادش بیشتر هم شد.

سنگ‌سفیدی در ادامه عنوان کرد: من و طیبی در طول رقابت‌های جام جهانی هم اتاق بودیم و من می‌دیدم که نمایندگان تیم‌های اروپایی به سراغ او می‌آیند. به عقیده من بهترین تصمیم را گرفت که به تیم غیرت رفت و امیدوارم نماینده خوبی برای فوتسال ایران در لیگ قهرمانان اروپا باشد.

وی در پایان گفت: طیبی واقعاً با معرفت و رفیق‌باز است. من با او خیلی صمیمی بودم و دوری او برایم ناراحت کننده است. این موضوع که به خاطر من شماره ۶ را برداشته کمی از ناراحتی این دوری کم می‌کند.

منبع:میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.