کد خبر : 80903
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آبان 1395 - 11:28
-

تیم ملی فوتسال ایران به دنبال بازی با برزیل، اسپانیا و ایتالیا

تیم ملی فوتسال ایران به دنبال بازی با برزیل، اسپانیا و ایتالیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی سرپرست تیم ملی فوتسال ایران همچنین از برنامه‌ریزی برای برگزاری دیدارهای دوستانه با تیم‌های بزرگ جهان خبر داد و افزود: یکی از بحث‌های ما در جلسه دیروز هماهنگی دیداری تدارکاتی در بهمن ماه بود. بازی ایران و روسیه در آذر،‌ قطعی شده اما دیروز از آقای افتخاری درخواست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی سرپرست تیم ملی فوتسال ایران همچنین از برنامه‌ریزی برای برگزاری دیدارهای دوستانه با تیم‌های بزرگ جهان خبر داد و افزود: یکی از بحث‌های ما در جلسه دیروز هماهنگی دیداری تدارکاتی در بهمن ماه بود. بازی ایران و روسیه در آذر،‌ قطعی شده اما دیروز از آقای افتخاری درخواست کردیم تا نامه نگاری های لازم برای دعوت از یک تیم بزرگ به ایران انجام شود.

وی در پاسخ به این پرسش تیم ملی به دنبال برگزاری بازی با چه تیمی است و آیا قرار است لیگ برای برگزاری این بازی دوستانه ملی تعطیل شود،‌خاطرنشان کرد: اولویت ما بازی با برزیل،‌ ایتالیا یا اسپانیاست. آرژانتین و پرتغال هم در اولویت بعدی ما قرار دارند. اما در مورد تعطیلی لیگ باید بگویم قرار نیست ما اردویی برپا کرده و لیگ را تعطیل کنیم. تنها یکی دو روز بازی های لیگ جابجا می‌شود. البته این موضوع منوط به موافقت هیات رئیسه سازمان لیگ است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.