کد خبر : 80883
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آبان 1395 - 10:00
-

شمسایی را برای بازی دوستانه به تیم ملی دعوت کنید

شمسایی را برای بازی دوستانه به تیم ملی دعوت کنید
این را فراموش نکنیم که در کنار همه مسائل و بعضا اختلافات موجود، الان بحث یک رکورد ملی مطرح است که بیش از آنکه متعلق به شمسایی باشد متعلق به ایران است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تا همین الان هم وحید شمسایی با به ثمر رساندن ۳۹۲ گل زده عنوان آقای گلی فوتسال جهان را یدک می کشد . عنوانی که در فوتبال برای علی دایی و در فوتسال برای وحید شمسایی است اما این رکورد در فوتسال به شدت از سوی یک برزیلی تهدید می شود. شمسایی که سالها در تیم ملی بازی کرده از سال ۲۰۱۲ به تیم ملی دعوت نشده یعنی بیش از ۴ سال است که پیراهن تیم ملی را به تن نکرده است. اوایل که هنوز مربی بازیکن نشده بود بارها بحث دعوت او به تیم ملی مطرح شد اما با مربی بازیکنی او و حتی چراغ سبز ناظم الشریعه،شمسایی اعلام کرد که قصد بازی کردن را ندارد با این حال نه او به طور رسمی از تیم ملی خداحافظی کرد و نه هنوز کفش هایش را آویخته است.این روزها خبر رسیده که فالکائو پس از خداحافظی چند باره از تیم ملی فوتسال برزیل، بار دیگر به اردوی طلایی پوشان دعوت شده تا بتواند رکورد آقای گلی جهان را بشکند.از سال ۲۰۱۲ بحث خداحافظی او مطرح شده اما برزیلی ها هر بار از ستاره خود دعوت می کنند تا شاید با گلهایش بتواند این رکورد را از دست ستاره ایرانی بگیرد. در جام جهانی اخیر فالکائو رسما در پست اینستاگرامی اش قبل از بازی با ایران اعلام کرد که این جام جهانی آخرین حضور او در تیم ملی است و می خواهد با خاطراتی خوب جام را ترک کند اما مقابل ایران شکست خورد و نتوانست به خواسته اش برسد و روی دست بازیکنان ایران مورد احترام قرار گرفت.حرکت بازیکنان ایران به نوعی تجلیل از او در روز خداحافظی اش بود اما حالا خبر رسیده که فالکائو قصد بازگشت به بازی های ملی را دارد. برزیلی ها بارها این کار را تکرار کرده و حتی با ترتیب دادن بازی های تدارکاتی باتیم های ضعیف مثل جزایر سلیمان و مصر قصد بالا بردن آمار گلزنی او را دارند.حالا هم چند بازی دوستانه تدارک دیده شده تا فالکائوکه اختلافی ۱۱ گلی با شمسایی دارد آن را جبران کرده و این عنوان را به برزیلی ها هدیه کند.حالا ما هم می توانیم در این بحثی که کاملا ملی است وارد شده و اجازه ندهیم این رکورد به دست کس دیگری بیفتد.حالا که روزهای خلوت فوتسال ملی ماست و برنامه آنچنانی نداریم می توانیم با دعوت از وحید شمسایی به تیم ملی و برپا کردن دو سه بازی دوستانه با تیم های درجه دو آسیا اجازه بدهیم شمسایی هم آمار گلهایش را بالا ببرد.حالا که برزیلی ها اینقدر اصرار دارند این رکورد به آنها برسد ما هم می توانیم با گلزنی های شمسایی مانع خروج این رکورد از ایران شویم.در این زمینه نظر مساعد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی و خود وحید شمسایی مهم است اما این را فراموش نکنیم که در کنار همه مسائل و بعضا اختلافات موجود، الان بحث یک رکورد ملی مطرح است که بیش از آنکه متعلق به شمسایی باشد متعلق به ایران است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عليخ یکشنبه , ۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴

امیدوارم مسئولین و در راس انها کادر فنی به این پیشنهاد روی خوش نشون بدن…واقعا حیف رکوردی که چندین سال دست ایران است با لجبازی و اختلاف از دست بره…تمام تیمهای درجه ٢ و ٣ اسیا از خداشون با تیم ملی بازی کنن…انشالله این اتفاق بیوفته و خود اقا وحید هم دید مثبتی داشته باشن…