کد خبر : 80944
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آبان 1395 - 14:02
-

کاظمی:ضعف داور بازی منجر به اعتراض بازیکنان دو تیم و درگیری لفظی شد

کاظمی:ضعف داور بازی منجر به اعتراض بازیکنان دو تیم و درگیری لفظی شد
بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند گفت: هدف تیم گیتی پسند کسب قهرمانی لیگ برتر است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،افشین کاظمی  اظهار کرد: شکست تیم قدرتمند فرش آرا آسان نبود اما توانستیم مقابل این تیم خوب و جوان پیروز شویم و امیدواریم این روند رو به رشد ادامه داشته باشد و به هدف اصلی باشگاه یعنی قهرمانی دست پیدا کنیم.

بازیکن تیم ملی فوتسال درخصوص حواشی به وجود آمده در جریان بازی خاطرنشان کرد: بازی سنگین و فیزیکی هر دو تیم باعث شد تا این حواشی پیش بیاید اما ناگفته نماند که داور بازی نقطه ضعف‌هایی داشت که منجر به اعتراض بازیکنان هر دو تیم به قضاوت داوری و درگیری لفظی شد.

کاظمی درخصوص عملکرد تیم ملی در جام جهانی کلمبیا بیان کرد: تیم ملی فوق‌العاده بود به نظر من اگر فدراسیون و مسئولین حمایت نکنند، سالیان سال‌ طول می‌کشد تا مجدد تیم ملی به این شکل عمل کند و بتواند این عنوان را کسب کند.

ملی‌پوش فوتسال تصریح کرد: قطعا اگر حمایت شویم می‌توانیم به فینال رقابت‌های جام جهانی هم راه یابیم، امسال بد شانس بودیم و گرنه می‌توانستیم به جای تیم روسیه در فینال حاضر می‌شدیم.

بازیکن تیم گیتی‌پسند درباره حفظ شاکله تیم ملی برای مسابقات پیش رو اظهار کرد: بستگی به نظر کادر فنی و سرمربی تیم دارد اما قطعا شرایط بازیکنان تیم ملی به صورتی است که می‌توانند در سال‌های آینده هم به کشور خدمت کنند.

کاظمی درخصوص کسب عنوان سومی تیم ملی برای اولین بار در فوتسال ایران عنوان کرد: تمامی مردم کشور در این موفقیت سهم داشته‌اند. لطف خدا و همت بازیکنان و تلاش کادر فنی و سرمربی بود که به این نتیجه دست پیدا کردیم و امیدوارم توجهات و نگاه‌ها به فوتسال بیشتر شود.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.