کد خبر : 81027
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آبان 1395 - 12:29
-

تیم لیگ برتری فوتسال در آستانه انحلال

تیم لیگ برتری فوتسال در آستانه انحلال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در حالی که تنها هفت هفته از لیگ برتر فوتسال ایران ‌گذشته،‌ دو تیم وضعیت بحرانی را تجربه می کنند و یکی از آنها در آستانه انحلال قرار دارد. تیم طرح و توسعه الوند قزوین که با خرید امتیاز تیم میثاق تهران پا به سطح اول فوتسال ایران گذاشت از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در حالی که تنها هفت هفته از لیگ برتر فوتسال ایران ‌گذشته،‌ دو تیم وضعیت بحرانی را تجربه می کنند و یکی از آنها در آستانه انحلال قرار دارد. تیم طرح و توسعه الوند قزوین که با خرید امتیاز تیم میثاق تهران پا به سطح اول فوتسال ایران گذاشت از همان ابتدا با مشکلات عدیده از جمله مشکل مالی دست و پنجه نرم کرد.

تیم آذرخش بندرعباس نیز به دلیل عدم حمایت مسئولان استانی و حتی مالک تیم، به سختی خودش را برای شرکت در بازی به شهرستان ها می رساند. با این حال از بین این دو تیم،‌ تنها قزوینی‌ها موضوع انحلال را به صورت جدی مطرح کرده‌اند.
لیگ فوتسال سال گذشته نیز با انحلال تیم کاشی نیلو اصفهان در نیم فصل،‌ دچار بی‌نظمی شد و حرفه‌ای بودن این لیگ را زیر سوال برد. بعد از آن اتفاق، کمیته فوتسال هشدار جدی به باشگاه‌ها داد که در صورت وضعیت بد مالی،‌ نمی توانند وارد مسابقات شوند. رضا افتخاری پیش از رفتن از کمیته فوتسال تلاش بسیاری برای واگذاری تیم میثاق تهران کرد و در نهایت، این تیم هر طور که شده با وعده و وعید قزوینی ها به باشگاه طرح و توسعه واگذار شد و انتظار می رفت اسپانسری جدید باعث رونق دوباره فوتسال این شهر شود.
اما اکنون اخبار جدی‌ای مبنی بر انحلال تیم طرح و توسعه به گوش می‌رسد. مسئولان باشگاه از ابتدای حضورشان در لیگ،‌ تهدید به کناره‌گیری کرده‌اند و حتی تمرین‌های تیم گاهی اوقات تا چند هفته تعطیل شده است. در جلسه دیشب باشگاه نیز تصمیم بر این شده تا تیم به شیراز نرود و در بازی روز چهارشنبه مقابل ارژن حاضر نشود.
موضوع انحلال تیم طرح و توسعه بعد از بازی هفته قبل تیم برابر شهروند ساری جدی‌تر شد. در جریان این بازی درگیری لفظی شدیدی بین مدیرعامل باشگاه و یکی از نزدیکان کاپیتان تیم ایجاد شده و در پایان منجر به درگیری فیزیکی می‌شود.
این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که فوتسال ایران در عرصه بین‌المللی توانسته به موفقیت‌های بزرگی دست یابد و لیگ آن سال‌هاست به عنوان یکی از پنج لیگ برتر دنیا مطرح است. این شرایط زیبنده لیگی نیست که فوتسالش، مقام سومی جهان را بدست آورده و ادعای حرفه‌ای بودن را دارد. بنابراین انتظار می‌رود سازمان لیگ با ورود به موضوع انحلال تیم‌ها،‌ مانع از کنار کشیدن و برهم زدن نظم مسابقات شود.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.