کد خبر : 81003
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آبان 1395 - 9:47
-

لک:گیتی پسند هنوز از لحاظ فنی به اوج خود نرسیده است/ طبیعی است که تیم شمس در هفته های ابتدایی خوب نتیجه نگیرد/دانشگاه آزاد تیم متفاوتی شده است

لک:گیتی پسند هنوز از لحاظ فنی به اوج خود نرسیده است/ طبیعی است که تیم شمس در هفته های ابتدایی خوب نتیجه نگیرد/دانشگاه آزاد تیم متفاوتی شده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک در مورد کسب هفتمین پیروزی پیاپی تیمش در لیگ برتر فوتسال که مقابل فرش‌آرای مشهد رقم خورد، اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم مشهدی نسبت به فصل پیش تغییر محسوسی نداشته است و بازیکنانش با هم هماهنگ بودند، کار سختی داشتیم. ما فرش‌آرا را به خوبی آنالیز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک در مورد کسب هفتمین پیروزی پیاپی تیمش در لیگ برتر فوتسال که مقابل فرش‌آرای مشهد رقم خورد، اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم مشهدی نسبت به فصل پیش تغییر محسوسی نداشته است و بازیکنانش با هم هماهنگ بودند، کار سختی داشتیم. ما فرش‌آرا را به خوبی آنالیز کرده بودیم و بازی را نیز بسیار خوب آغاز کردیم. در نیمه دوم هم فضاها را برای تیم حریف بستیم، اما این تیم به ما فشار آورد. امیدوارم این روند امتیازگیری و عملکرد فنی خوب تیم ما ادامه داشته باشد.

وی در ادامه افزود: هدف تیم ما این است که کیفیت‌مان روزبه‌روز بهتر شود، اما گیتی‌پسند از لحاظ فنی هنوز به اوج خود نرسیده است. با توجه به فشاری که در جام جهانی به بازیکنان ملی‌پوش تیم ما آمده بود، بازیکنان کمی از لحاظ بدنی از شرایط ایده‌آل خارج شده بودند. ملی‌پوشان تیم ما از لحاظ فنی بازی به بازی به شرایط آرمانی نزدیک‌تر می‌شوند و ما هم تلاش می‌کنیم از همه پتانسیل آنها استفاده کنیم.

سرمربی گیتی‌پسند همچنین در مورد اتفاقات رخ داده توسط تماشاگران و پرتاب اشیای مختلف به زمین مسابقه نیز عنوان کرد: سرعت و فشار بالا و نیز موقعیت‌های پرتعداد دو تیم باعث شد داوران ناهماهنگ شوند و باعث عصبانیت دو تیم شدند. هواداران هم از این اتفاقات ناراحت شدند.

لک درباره دیدار هفته آینده تیمش مقابل شاگردان حسین شمس در تیم دانشگاه آزاد، با بیان اینکه گیتی‌پسند برد فرش‌آرا را فراموش کرده است، تصریح کرد: تیم آقای شمس خیلی دیر مجوز حضور در لیگ برتر را گرفت و طبیعی است که در هفته‌های ابتدایی نتایج خوبی نگیرد. ما پس از بررسی فیلم بازی‌های این تیم، به این نکته رسیدیم که دانشگاه آزاد پس از تعطیلات لیگ برتر تیمی متفاوت شده است و بهتر و منسجم‌تر بازی می‌کند. این جایگاه در جدول حق تیمی چون دانشگاه آزاد نیست و هفته‌های بعد، شرایط این تیم بهتر هم خواهد شد.

وی ادامه داد: شمس مربی باتجربه‌ای است که می‌تواند تیمش را از لحاظ روحی و روانی به حد بالایی برساند. دیدار سختی مقابل دانشگاه آزاد داریم. البته من به شخصه فکر می‌کنم هر دیدار سختی خودش را دارد. ما نیز تلاش می‌کنیم با قدرت به راه خود ادامه دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.