کد خبر : 81037
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آبان 1395 - 15:25
-

مسابقات فوتسال جام شهدای رسانه از فردا آغاز می شود/ پایگاه خبری فوتسال به میدان می رود

مسابقات فوتسال جام شهدای رسانه از فردا آغاز می شود/ پایگاه خبری فوتسال به میدان می رود
دومین دوره مسابقات جام شهدای رسانه در رشته فوتسال به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه از فردا 11 آبان در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی آغاز می‎شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دومین دوره مسابقات جام شهدای رسانه در رشته فوتسال به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه از فردا ۱۱ آبان در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی آغاز می‎شود.

این مسابقات با حضور ۳۲ تیم از خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اطلاع رسانی، مطبوعات و رسانه ملی در سالن فوتسال این فرهنگسرا برگزار می‌شود.

دومین دوره مسابقات فوتسال جام شهدای رسانه که توسط فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی و با همکاری سازمان بسیج رسانه، برگزار می‌شود، پس از انجام مراسم قرعه کشی در روز گذشته ۹ آبان با حضور نمایندگان تیم‌ها و مسئولان برگزاری، از سه شنبه ۱۱ آبان با رقابت تیم‌ها در ۸ گروه، آغاز می‌شود.

در این رقابت‌ها، در هفته اول و نخستین روز مسابقات، سه شنبه ۱۱ آبان، تیم فرهنگسرای رسانه با پایگاه خبری فوتسال، آتیه با ایرنا، شهدای خبر با  صبح صادق، پایگاه خبری اداواردو آنیلی با روزنامه ایران، خبرگزاری ایسنا با خبرگزاری ایلنا، پایگاه خبری مشرق با سازمان فرهنگی و هنری و خبرگزاری رسا با همشهری محله به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در روزم دوم تیم خبرگزاری بسیج با خبرگزاری فارس، خبرگزاری دفاع مقدس با خبرگزاری پانا، نامه نیوز  با راه دانا، فردا با بانک مردم، برنامه تلویزیونی نود با بسیج رسانه، اعتماد با شباب، روزنامه قدس با خبرگزاری قدس، سیاست روز با رجانیوز و هدف با تفاهم  بازی خواهند کرد.

این مسابقات از ساعت ۱۹ تا ۲۴ به میزبانی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی به نشانی ابتدای خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا، برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.