کد خبر : 81000
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آبان 1395 - 9:43
-

ناظم الشریعه:دوباره با برزیل بازی کنیم با اقتدار این تیم را شکست می دهیم/برای رسیدن به رتبه بهتر از سومی امکانات بیشتری می خواهیم

ناظم الشریعه:دوباره با برزیل بازی کنیم با اقتدار این تیم را شکست می دهیم/برای رسیدن به رتبه بهتر از سومی امکانات بیشتری می خواهیم
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: با توجه به استعدادهای خوبی که در فوتسال در شهرستان ها وجود دارد باید شرایط را به گونه ای مهیا کنیم که آنها بتوانند به تیم ملی بپیوندند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد ناظم الشریعه گفت: باید برای شناسایی استعدادها در رشته فوتسال همت کنیم و اینکه بازیکنان تیم ۱۴ نفره فوتسال کشورمان متشکل از ۱۰ استان است این امر به معنای توجه به شهرستان ها و اهتمام به موضوع استعدادیابی است.
وی افزود:  در ارتباط با حمایت های پایه ای از فوتسال و شناسایی ورزشکاران مستعد در شهرستان ها، ۲ طرح و در مورد تیم ملی بزرگسالان نیز ۲ برنامه چهار ساله به فدراسیون فوتبال ارائه کرده ایم.
ناظم الشریعه، بیان کرد: ما در سال ۲۰۱۸ مسابقه های قهرمانی جام ملت های آسیا و در سال ۲۰۲۰ رقابت های جام جهانی را پیش رو داریم و به همین سبب انتظار داریم، طرح و برنامه های یاد شده تایید شود.
وی، در قسمت دیگری از مطالب خود به پیروزی تیم فوتسال ایران در برابر برزیل که یکم مهرماه ۹۵ برگزار شد، اشاره کرد و گفت: بازیکنان ما در این دیدار خوب بازی کردند و پیروزی حق این تیم بود و اگر دو باره در برابر تیم برزیل قرار بگیریم، می توانیم با اقتدار این تیم قدر و مدعی قهرمانی را شکست دهیم.
ناظم الشریعه افزود: با توجه به اینکه مردم سطح توقع و انتظارشان از تیم ملی فوتسال کشورمان بالا رفته، باید فوتسال را از فوتبال جدا کنیم و امکانات بهتری در اختیار فدراسیون فوتسال قرار گیرد و بدون تردید در شرایط مناسب ما می توانیم بازده مطلوب تری داشته باشیم.
وی اظهار داشت: تیم ملی فوتسال کشور ما کسب مقام سوم جهان را در شرایط کمبود امکانات کسب کرد و این عنوان را به سبب اتکال به خداوند، دعای خیر مردم و توانایی و استعداد اعضای این تیم به دست آوردیم و کسب این مقام می تواند شرایط بسیار خوبی برای فوتسال کشورمان رقم بزند.
او بیان کرد: توقع مردم از تیم ملی فوتسال این است که از مقام سومی جهان به رتبه بالاتر صعود کند و با در نظر گرفتن بازیکنان مستعد این تیم، برای تحقق جایگاه بالاتر باید امکانات مورد نیاز این تیم را مهیا شود.
سرمربی تیم ملی فوتسال در بخش دیگری از مطالب خود در مورد شرایطش در این تیم گفت: قرارداد من به اتمام رسیده و مقرر شده این موضوع در هفته آینده با علی کفاشیان، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال و سرپرست کمیته فوتسال، بررسی شود و چنانچه موافقت شد در این سمت به کارم ادامه خواهم داد.
منبع:ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.