کد خبر : 81032
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آبان 1395 - 14:48
-

یک ماه گذشت؛فوتسال غرق در وعده های پوچ/کشاورز:این وضعیت باید تغییر کند

یک ماه گذشت؛فوتسال غرق در وعده های پوچ/کشاورز:این وضعیت باید تغییر کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شاید آنهایی که قبل از سفر فوتسالیست ها به کلمبیا قول پرداخت پاداش های ویژه می دادند فکر نمی کردند این تیم بتواند روی سکوی جام جهانی برود و دست به یک کار تاریخی بزند. اما این اتفاق رخ داد و حالا بعد از گذشت یک ماه هیچ خبری از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شاید آنهایی که قبل از سفر فوتسالیست ها به کلمبیا قول پرداخت پاداش های ویژه می دادند فکر نمی کردند این تیم بتواند روی سکوی جام جهانی برود و دست به یک کار تاریخی بزند. اما این اتفاق رخ داد و حالا بعد از گذشت یک ماه هیچ خبری از تحقق وعده های برخی از افراد نیست.

با اینکه فدراسیون هم هنوز مراسمی برای تقدیر از فوتسالیست ها برگزار نکرده اما طبق شنیده ها قرار است چهارشنبه هفته آینده در مراسمی از بازیکنان تیم ملی فوتسال تجلیل شود. از سوی دیگر وزارت ورزش هم با توجه به بلاتکلیفی که در یک ماه اخیر داشته هیچ واکنش مثبتی نسبت به مقام تاریخی فوتسالیست ها نشان نداده است. حتی زمانی که محمود گودرزی بر مسند خود قرار داشت برای استقبال از اعضای تیم ملی فوتسال به فرودگاه هم نرفت و این زحمت را به خودش نداد تا به صورت حضوری از اولین تیمی که در رده بزرگسالان روی سکوی جهانی قرار گرفته تجلیل کند.

وعده هایی که فراموش شد

در این میان افرادی هم بودند که با دادن وعده های توخالی در آن مقطع قصد داشتند فوتسالیست ها را به آینده ای روشن امیدوار کنند اما الا که دقیقا یک ماه از این اتفاق گذشته حتی یک تماس هم از سوی آنها با اعضای تیم ملی فوتسال گرفته نشده است. یکی از این افراد حسین هدایتی مالک باشگاه استیل آذین  و هوادار پرسپولیس است که همواره به خاطر وعده های خود به باشگاه پرسپولیس و برخی از تیم های ملی به عابربانک فوتبال معروف شده است. همچنین شفیع زاده مالک سابق باشگاه استقلال اهواز که این روزها در اطراف باشگاه استقلال دیده می شود و کمک هایی را به آبی پوشان در طول لیگ شانزدهم انجام داده یکی دیگر از افرادی بود که به فوتسالیست ها قول پرداخت پاداش ویژه را داد. حالا که وقت عملی کردن این وعده هاست مشخص نیست چرا خبری از این آقایان نمی شود.

کشاورز: توقعمان تغییر نگاه به فوتسال است

محمد کشاورز کاپیتان تیم ملی فوتسال در جام جهانی ۲۰۱۶ درباره عملی نشدن وعده های داده شده به فوتسالیست ها بعد از گذشت یک ماه اظهار داشت: ما از کسی گلایه نداریم اما به هر حال وعده هایی به بازیکنان تیم ملی داده شده که امیدواریم عملی شود. این هم از شانس ما بود که بعد از بازگشت ما به ایران وزیر ورزش کنار رفت و ورزش دچار بلاتکلیفی شد. باید منتظر باشیم تا ببینیم که مراسم تقدیر برگزار می شود یا خیر. من کم و بیش با سرمربی تیم ملی در ارتباط هستم و می دانم که او هم پیگیر کار بازیکنان است.

وی در پاسخ به این سوال که توقع بازیکنان تیم ملی فوتسال بعد از مقام تاریخی در جام جهانی چیست عنوان کرد: توقع ما این است که فوتسال به اندازه مقامی که آورده مورد توجه قرار بگیرد. مثلا پخش زنده بازی های لیگ برتر می تواند باعث ایجاد انگیزه میان بازیکنان شود. یا مورد دیگر اینکه خیلی از سالن ها که میزبان تیم های لیگ برتری هستند باید امکانات بهتری داشته باشند. از طرفی مطبوعات و رسانه های ورزشی هم می توانند بیش از قبل به فوتسال بپردازند. به هر حال جامعه فوتسال این توقع را دارد تا نگاه قبلی به آنها تغییر کند.

کاپیتان تیم ملی فوتسال در پایان درباره احتمال بازگشتش به این تیم خاطرنشان کرد: من خداحافظی کردم تا جایم را به جوانترها بدهم و قصدی برای بازگشت به تیم ملی ندارم. امیدوارم اتفاقات خوبی برای فوتسال کشورمان رخ دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰

شما فقط فکر پول و امکانات در غالب کلمات زیبا هستی عزیزم