کد خبر : 81075
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 - 9:30
-

ناظم الشریعه:در آرامش بعد از طوفان به سر می‌بریم/ نمی‌خواهم به مشکلات کلمبیا فکر کنم/ برنامه‌هایم را در اختیار فدراسیون گذاشتم

ناظم الشریعه:در آرامش بعد از طوفان به سر می‌بریم/ نمی‌خواهم به مشکلات کلمبیا فکر کنم/ برنامه‌هایم را در اختیار فدراسیون گذاشتم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال بعد از کسب نتایج درخشان در مسابقات جام جهانی کلمبیا این روزها در گیرودار بحث تمدید قرارداد کادرفنی است. از طرف دیگر ملی‌پوشان فوتسال نیز این روزها منتظر مراسم تجلیل فدراسیون هستند تا قول‌هایی که به آنها داده شده عمل شود. محمد ناظم الشریعه در مورد وضعیت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال بعد از کسب نتایج درخشان در مسابقات جام جهانی کلمبیا این روزها در گیرودار بحث تمدید قرارداد کادرفنی است. از طرف دیگر ملی‌پوشان فوتسال نیز این روزها منتظر مراسم تجلیل فدراسیون هستند تا قول‌هایی که به آنها داده شده عمل شود.

محمد ناظم الشریعه در مورد وضعیت حال حاضر تیم ملی فوتسال گفت: «تیم ملی فوتسال در حال حاضر در آرامش به سر می‌برد. ما یک آرامش قبل از طوفان داریم و یک آرامش بعد از طوفان که در حال حاضر ما در آرامش بعد از طوفان به سر می‌بریم.»

وی در مورد اینکه قبل از اعزام به مسابقات جهانی فکرش را می‌کرد که چنین رتبه‌ای را کسب کند بیان کرد: «ظرفیت فوتسال ایران خیلی بالاست و ما هم با توجه به شرایطی که داشتیم فکر می‌کردیم رتبه خوبی را کسب کنیم اما با بازی‌های تدارکاتی که قبل از مسابقات انجام دادیم و نتایجی که کسب کردیم، مقداری ناامید شدیم و انگیزه ما کم شد. اما خوشبختانه موفق شدیم بچه ها را از نظر روحی آماده مسابقات کنیم و به مقام سوم دنیا دست پیدا کنیم.»

سرمربی تیم ملی فوتسال در رابطه با مراسم تقدیر فدراسیون از ملی‌پوشان اظهار داشت: «بعد از بازگشت تیم ملی تاکنون مراسمی از سوی فدراسیون برگزار نشد اما به احتمال زیاد برنامه ریزی صورت گرفته که چهارشنبه هفته آینده در یک مراسمی از بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتسال تقدیر شود و ما هم منتظر هستیم تا این مراسم برگزار شود و از بازیکنان تیم ملی فوتسال قدردانی شود.»

ناظم الشریعه در مورد جلسه‌اش با مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در خصوص واگذاری مسکن و زمین به بازیکنان تیم ملی گفت: «من کارمند شرکت عمران شهرهای جدید هستم و مهندس نریمان به عنوان مدیرعامل این مجموعه یک آدم ورزشی است و بازی‌های ما در جام جهانی را هم دنبال می‌کرد. قبل از اعزام به این رقابت‌ها جلسه‌ای را بانریمان داشتیم و از ایشان قول گرفتیم که در صورت کسب نتایج خوب تیم ملی، این شرکت تقدیری از ملی‌پوشان انجام دهد. روز شنبه هم در جلسه‌ای که با ایشان داشتیم وی قول دادند که مصوبه‌ای بگیرند تا به عنوان پاداش در این شهرها به ملی‌پوشان مسکن داده شود.»

وی در خصوص مشکلات تیم ملی در طول مسابقات جام جهانی در کلمبیا گفت: «کار در کلمبیا و قرار گرفتن در جمع ۴ تیم برتر دنیا سخت بود و مشکلات زیادی را تحمل کردیم اما من نمی‌خواهم در مورد مشکلات صحبت کنم و به آنها فکر کنم. من فکر می‌کنم همه مردم می‌دانند که ما با چه شرایطی در کلمبیا به مصاف حریفان رفتیم و این نشان از همت بازیکنان داشت که در آن شرایط سخت توانستند حق فوتسال ایران را بگیرند. در هر صورت خوشحالم که با توجه به مشکلات زیادی که پیش روی ما بود موفق شدیم سربلند شویم و دل ملت ایران را شاد کنیم.»

سرمربی تیم ملی در مورد تمدید قراردادش با فدراسیون فوتبال برای ادامه همکاری با تیم ملی اظهار داشت: «بعد از مسابقات جام جهانی فدراسیون فوتبال از من برنامه خواست و من هم برنامه‌های خودم را در اختیار مسئولین فدراسیون گذاشتم و باید منتظر تصمیم نهایی آنها باشم. در حال حاضر مهمترین برنامه ما تیم ملی امید است. این تیم باید اردیبهشت ماه سال آینده در مسابقات آسیایی به میدان رود و باید استارت کار برای این تیم زده شود تا با قدرت در مسابقات آسیایی شرکت کند و از نام فوتسال ایران دفاع کند.»

ناظم الشریعه در رابطه با لژیونر شدن بازیکنان تیم ملی و تاثیر حضورشان در تیم‌های خارجی بر فوتسال ایران گفت: «در حال حاضر دیدگاه بازیکنان فوتسال ایران حرفه ای نیست و لژیونر شدن بازیکنان ما کمک زیادی می کند تا آنها با حضور در تیم‌های بزرگ فوتسال نگاه حرفه‌ای پیدا کنند اما باید بازیکنان فوتسال ایران در انتخاب تیم‌های خودشان دقت کنند تا برای پول تیم انتخاب نکنند. بعد از مسابقات جام جهانی تیم غیرت قزاقستان که یکی از بهترین تیم‌های باشگاهی فوتسال دنیا است به طیبی پیشنهاد داد و این بازیکن هم با یک تصمیم درست این تیم را انتخاب کرد. سایر بازیکنان هم باید در انتخاب تیم‌هایشان مانند حسین طیبی عمل کنند تا فوتسال آنها پیشرفت کند.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.