کد خبر : 81144
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آبان 1395 - 9:38
-

جنگ قهرمان و نایب قهرمان و دوئل شمس با گیتی پسندی ها

جنگ قهرمان و نایب قهرمان و دوئل شمس با گیتی پسندی ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته هشتم لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری ۷ دیدار پیگیری می شود.در مهمترین بازی این هفته تیم های قهرمان و نایب قهرمان فصل قبل با هم روبرو می شوند و شمس به مصاف تیم سابقش یعنی گیتی پسند می رود. جنگ قهرمان و نایب قهرمان تاسیساتی ها که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته هشتم لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری ۷ دیدار پیگیری می شود.در مهمترین بازی این هفته تیم های قهرمان و نایب قهرمان فصل قبل با هم روبرو می شوند و شمس به مصاف تیم سابقش یعنی گیتی پسند می رود.

جنگ قهرمان و نایب قهرمان

تاسیساتی ها که هنوز امیدوار به رسیدن به صدر جدول هستند برای نزدیک شدن به این مهم باید از سد تیم پرقدرت مس سونگون بگذرند. مسی ها که رفته رفته و با بردهای میلیمتری خود را بالا کشیده اند اگر در تهران تیم شمسایی را متوقف کنند شرایطی ایده آل را پیدا خواهند کرد درست مثل تاسیسات که با پیروزی در بازی این بزرگ مدعی می شوند. باید دید در دوئل افضل و شمسایی که فصل قبل هم با حواشی همراه بود و سرمربی مس علیه مربی بازیکن تاسیسات هم مصاحبه کرد چه اتفاقی رخ می دهد.

صدرنشین به دانشگاه می رود

گیتی پسند که با رقم زدن ۷ پیروزی پیاپی در آستانه رکورد شکنی است این هفته میزبان دانشگاه آزاد پایین جدولی است و امیدوار است در این بازی خانگی هم سربلند بیرون بیاید.البته حضور شمس روی نیمکت دانشگاه که سابقه بردن تاسیسات را هم دارد تا حدودی باعث نگرانی گیتی پسندی ها شده تا رضا لک به بازیکنانش در مورد این بازی هشدار بدهد. قطعا انگیزه های شمس مقابل تیم سابقش بازی امروز اصفهان را جذاب می کند.

دبیری به دنبال احیا شدن

بعد از پیروزی دبیری مقابل ارژن اعلام رای شکست ۵ برصفر این تیم مقابل شهروند کار تیم اصغری مقدم را سخت کرده است و انها نیاز به یک ریکاوری روحی دیگر دارند.حریف آنها تیم جوان یاسین پیشرو است که هفته قبل در خانه به دیگر تیم تبریزی یعنی مس باخت و این بار به تبریز آمده تا مقابل دبیری عرض اندام کند.دبیری که هنوز خود را مدعی می داند باید برنده این بازی باشد هر چند برای یاسینی ها هم با یک باخت دنیا به آخر نرسیده و به پیروزی امیدوار هستند.

حفاری مقابل بحران زده ها

اوضاع برای آذرخش بندرعباس اصل مساعد نیست و این تیم که با مشکلات مالی روبروست شکست های پرگلی را هم پذیرا می شود. این تیم این هفته بازی بسیار دشواری در خانه حفاری دارد.حفاری به کمتر تیمی در خانه اش باج داده و به نظر می رسد روی کاغذ یک برد پرگل برای حفاری رقم بخورد.

کار دشوار شهروند در خانه

شهروندی ها که حالا به اوضاع خود در جدول سرو سامانی هم داده اند میزبان شهرداری ساوه هستند که شکست دادن آنها ساده نیست. تیم رعدی برای اینکه در نیمه بالای جدول جایی برای خود تثبیت کند باید برنده از این بازی خانگی بیرون بیاید و شهرداری اگر می خواهد در بحران گرفتار نشود باید این بازی را ببرد.

مقاومت مقابل بحران زده ها

حالا باید لقب بحران زاده را به درستی به تیم فرش آرا اطلاق کرد.تیمی که ما را بار دیگر یاد فصل قبل انداخته که برای بقا می جنگید و بعد از تعطیلات لیگ هر سه بازی خود را باخته است.اگر تیم مشهدی بتواند در خانه مقاومت امتیاز بگیرد شرایطش بهبود پیدا خواهد کرد هر چند تیم فلاح هم نمی خواهد امتیاز بازی های خانگی را به راحتی از دست بدهد.

طرح و توسعه به شیراز می رود؟

هر چند خبرها هنوز همان انحلال تیم طرح و توسعه الوند است با این حال برخی شایعات حاکی از سفر تیم قزوینی به شیراز است و حتی هتل این تیم هم رزرو شده است.در هر صورت اگرتیم قزوینی قصد ادامه حضور در لیگ را دارد بازی با تیم پایین جدولی ارژن فرصت خوبی برای آنهاست تا امتیاز بگیرند.تا زمانی که سوت آغاز بازی زده نشود نمی توان درباره این بازی حدسی زد.

برنامه و اسامی داوران هفته هشتم لیگ برتر

×گیتی پسند اصفهان – دانشگاه‌آزاد تهران ( سالن پیروزی اصفهان )

داوران:پژمان رضایی-رضا ترابی-علی حاتمی-رضا رحیمی     ناظر:عبدالواحد بیت سیاح

×تاسیسات دریایی تهران – مس سونگون ورزقان ( سالن هندبال تهران )

داوران:ابراهیم محرابی افشار-حسین شاهمرادی-رضا وثوقی-محمد داودپور     ناظر:عبدالکریم سیستانی

×حفاری خوزستان – آذرخش بندرعباس ( سالن نیشکر اهواز )

داوران:علیرضا یگانه-محمدمهدی حقوقی-مهدی صفایی-علی‌اصغر احمدی     ناظر:بهمن غفاری

×شهروند ساری – شهرداری ساوه ( سالن سیدرسول حسینی ساری )

داوران:علی حفیظی-محمد بیاتی-ولی امجدی-مصطفی زینی     ناظر:جواد فهیمی راد

×دبیری تبریز – یاسین‌پیشرو قم ( سالن علوم پزشکی تبریز )

داوران:حمید کاشانی-مجید فراهانی-یوسف افضلی-زیاد فروتن     ناظر:عباس رنجی

×مقاومت البرز – فرش‌آرا مشهد ( سالن انقلاب کرج )

داوران:قاسمعلی شهسوار-محمدرضا ذاکری-ولی صفارها-ابراهیم آخوندی     ناظر:علیرضا محمدپور

×لبنیات ارژن فارس – طرح و توسعه الوند ( سالن ابوالفتحی شیراز )

داوران:سیدحسن موسوی-وحید سلیمانی-روح‌اله مطهری-امیرمختار رودساز     ناظر:منوچهر نظری

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

چوکو شاه حسینی چهارشنبه , ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲

یاصاحب الزمان دست چوکو آزرخش بگه…
به امید خدا