کد خبر : 81164
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آبان 1395 - 11:11
-

دعوت تیم زیر ۲۱ سال فوتسال فرانسه/ توافق اولیه با حریف اروپایی

دعوت تیم زیر ۲۱ سال فوتسال فرانسه/ توافق اولیه با حریف اروپایی
فدراسیون فوتبال ایران مذاکراتی را برای دعوت تیم فوتسال زیر ۲۱ سال فرانسه داشته و به توافقات اولیه هم برای برگزاری بازی این تیم با تیم زیر ۲۰ سال ایران دست پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران قرار است از اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ در مسابقات آسیایی به میدان برود. این تیم که در واقع پشتوانه اصلی تیم ملی ایران در سال‌های آینده می‌باشد، قرار است طی چند مرحله اردو و از میان ۱۵۰ بازیکن که در پروسه استعدادیابی انتخاب شده‌اند، جمع و جور شود.

در همین ارتباط و در جلسه مسئولان کمیته فوتسال، علی صانعی به عنوان سرمربی تیم زیر ۲۰ سال ایران انتخاب شده و منتظر تایید نهایی علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال است.

صانعی در اولین گام ضمن ارائه برنامه‌های آماده سازی تیم زیر ۲۰ سال، خواستار فراهم شدن چند بازی تدارکاتی با تیم‌های اروپایی و آسیایی شده است. یکی از این تیم‌ها، تیم زیر ۲۱ سال فرانسه است که خود را برای مسابقات اروپایی آماده می‌کند.

عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در این خصوص گفت: باید کار تیم زیر ۲۰ سال زودتر آغاز شود چون فرصت زیادی تا شروع مسابقات آسیایی نداریم. برای آماده سازی هرچه بهتر این تیم در حال فراهم کردن چند دیدار تدارکاتی هستیم.

وی افزود: ما مذاکراتی با فرانسوی‌ها داشتیم و توافقات اولیه برای حضور تیم فوتسال زیر ۲۱ سال فرانسه در ایران و بازی با تیم زیر ۲۰ سال ایران صورت گرفته است. تاریخ اولیه مورد توافق هفته دوم فروردین ۱۳۹۶ است.

رئیس کمیته فنی و توسعه تاکید کرد: فرانسه خود را برای حضور در مسابقات یوفا آماده می‌کند که در ماه آپریل برگزار می‌شود. برای همین به احتمال زیاد با تاریخ پیشنهادی ما موافقت کنند. آنها تیم بسیار خوبی هستند و حتی اخیرا با اسپانیا بازی کرده‌اند. در این بازی اسپانیا با فشار و به سختی توانستند یک گل به فرانسه بزنند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.