کد خبر : 81149
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آبان 1395 - 9:52
-

غیاثی سرمربی تیم آتلیه طهران قم شد

غیاثی سرمربی تیم آتلیه طهران قم شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در فاصله زمانی اندک تا آغاز دوره جدید رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حضور تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در لیگ قطعی شد و مطابق انتظار در کادر فنی این تیم برای رویارویی با حریفان مدعی صعود به لیگ برتر تغییراتی نیز ایجاد شد.سید وحید غیاثی که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در فاصله زمانی اندک تا آغاز دوره جدید رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حضور تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در لیگ قطعی شد و مطابق انتظار در کادر فنی این تیم برای رویارویی با حریفان مدعی صعود به لیگ برتر تغییراتی نیز ایجاد شد.سید وحید غیاثی که مربیگری در فوتسال را از تیم کیش‌ایر قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور آغاز کرد و سابقه مربیگری و سرمربیگری در تیم‌های لیگ برتری نظیر ماهان‌تندیس قم و یاسین‌پیشرو قم را نیز دارد، در فصل ۱۳۹۵ رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر رسما سرمربی تیم آتلیه‌طهران قم خواهد بود.

تیم آتلیه‌طهران قم که سال گذشته با مربیانی همچون بهرام وفایی، امین جلالی و حسین صبوری در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور به میدان رفت و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم دوم جدول بعد از تیم‌های لبنیات ارژن فارس و سن‌ایچ ساوه قرار گرفت و به دسته بالاتر نرفت، از آذر ماه با کادر فنی و بازیکنان جدید وارد دوره جدید مصاف مدعیان صعود به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور خواهد شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا قلیزاده چهارشنبه , ۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳

انشاالله که امسال دیگه شاهد تبانی تیمهای دیگه نباشیم. آتلیه امسال دیگه صعود میکنه شک نکنید. به امید موفقیت‌همیشگی تیمهای قم.