کد خبر : 81416
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1395 - 12:33
-

مظفر:بازی مقابل ملی حفاری حکم فینال را دارد/ من می‌دانم کدام تیم وسط لیگ کنار می‌کشد اما چطور فدراسیون نمی‌داند

مظفر:بازی مقابل ملی حفاری حکم فینال را دارد/ من می‌دانم کدام تیم وسط لیگ کنار می‌کشد اما چطور فدراسیون نمی‌داند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرزاد مظفر بعد از بازی مقابل پالایش نفت آبادان، بیان‌ کرد: بازی بسیار سختی بود. در هر دو نیمه بسیار زود پنج خطائه شدیم و این در روند بازی تاثیر گذاشت. در بازی‌هایی مانند دیدار دانشگاه و پالایش که حساسیت بازی بسیار است داوران باید در نظر بگیرند که تنش، درگیری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهرزاد مظفر بعد از بازی مقابل پالایش نفت آبادان، بیان‌ کرد: بازی بسیار سختی بود. در هر دو نیمه بسیار زود پنج خطائه شدیم و این در روند بازی تاثیر گذاشت. در بازی‌هایی مانند دیدار دانشگاه و پالایش که حساسیت بازی بسیار است داوران باید در نظر بگیرند که تنش، درگیری و چلنج بسیار است و الزاما این درگیری‌ها خطا نیست.

مظفر در ادامه افزود: داوران برای کنترل بازی بسیار سوت زدند و این باعث شد تیم‌ها زود پنج خطائه شوند و این از جذابیت بازی می کاهد، ضمن اینکه کنترل بازی هم از دست داوران خارج می‌شود و هم از دست بازیکنان.

سرمربی دانشگاه درباره مسائل فنی نیز، اظهار کرد: در ابتدا گل نخست را دریافت کردیم و در چنین بازی حساسی برگشتن به بازی کار سختی بود، اما مهم ترین نکته در تیم ما این بود که بچه‌ها جبران کردند و به بازی برگشتند. در اوایل بازی دفاع تیم ما سازماندهی نداشت و در اواسط بازی وضعیت دفاع خوب شد و توانستیم ضربات بسیاری را به سوی تیم پالایش داشته باشیم. موقعیت بسیاری ایجاد کردیم و نتیجه‌ ی  سه بر یک حداقل اختلافی بود که توانستیم به دست بیاوریم.

تیم دانشگاه آزاد در اکثر بازی‌های خود با اختلاف بالا پیروز میدان می‌شود. مظفر درباره پیروزی سه بر یک مقابل پالایش نفت، گفت‌: در بازی مقابل تیم‌هایی مانند ملی حفاری و پالایش نفت ما به دنبال کسب سه امتیاز هستیم و به دست آوردن سه امتیاز مقابل آن ها کار بزرگی است.

تیم دانشگاه آزاد هفته‌ آینده مقابل ملی حفاری به میدان خواهد رفت و مظفر این بازی را در حکم فینال خواند و بیان‌ کرد: برنامه‌ریزی نخست ما بازی مقابل پالایش نفت بود و حال با کسب این پیروزی به دنبال کسب سه امتیاز مقابل ملی حفاری هستیم. بازی مقابل ملی حفاری برای ما حکم فینال را دارد.

سرمربی دانشگاه آزاد درباره مشکلات به وجود آمده در لیگ امسال همچون ادوار گذشته مبنی بر انصراف تیم‌ها از ادامه لیگ برتر، تصریح کرد: با آغاز لیگ برتر من می دانم که کدام تیم‌ها در اواسط مسابقات کنار خواهند کشید، اما نمی دانم فدراسیون چطور نمی داند. فدراسیون باید نظارت داشته باشد. این شرایط برای تیم‌های استان‌ها خوب نیست با این شرایط بازیکنان آنها سرخورده خواهند شد. بهتر است یک معیار و استاندارد تعریف شده‌ای برای ورود تیم‌ها به لیگ برتر وجود داشته باشد. من مطمئن هستم تیم تبریز می‌تواند تیم بسیار قدرتمندی را روانه لیگ برتر کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.