کد خبر : 81446
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آبان 1395 - 9:42
-

تیم ملی فوتسال اوکراین به ایران دعوت شد

تیم ملی فوتسال اوکراین به ایران دعوت شد
تیم ملی فوتسال اوکراین به همراه تیم زیر ۲۰ سال این کشور برای انجام بازی تدارکاتی با تیم ملی فوتسال کشورمان به ایران دعوت شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران بعد از کسب عنوان سومی در مسابقات جام جهانی برنامه مدونی برای سال‌های آینده در نظر گرفته و از همین حالا کارش را آغاز کرده است. در کنار تیم ملی، تیم زیر ۲۰ سال هم کارش را به زودی آغاز می‌کند.

مسئولان فوتسال ایران در نظر دارند این تیم را تا مسابقات زیر ۲۰ سال آسیا که اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود، به آمادگی مدنظر کادر فنی برسانند. بر این اساس مذاکراتی با تیم زیر ۲۱ سال فرانسه صورت گرفته و اگر مشکل خاصی پیش نیاید، این تیم اروپایی فروردین ۱۳۹۵ به ایران می‌آید.

علاوه بر این، مذاکراتی با کشور اوکراین صورت گرفته است تا هم تیم ملی و هم تیم زیر ۲۰ سال این کشور برای بازی با تیم ملی و تیم زیر ۲۰ سال کشورمان به ایران بیایند.

عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه با اعلام این خبر گفت: مذاکراتی با اوکراینی‌ها داشتیم تا هم تیم ملی و هم تیم زیر ۲۰ سال خود را به ایران بیاورند. به احتمال زیاد این دو تیم ۸ بهمن وارد ایران خواهند شد. اگر بتوانیم با حضور تیم‌های ایران و اوکراین یک تورنمنت ۴ جانبه را برگزار می‌کنیم.

ترابیان تصریح کرد: اوکراینی‌ها ۶ روز در ایران هستند و موافقت اولیه خود را در همین ارتباط اعلام کرده اند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.