کد خبر : 81525
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آبان 1395 - 10:06
-

عارفیان:مشکل ما بی‌توجهی مسئولان باشگاه است/در قم باید مربی قمی بالای سر تیم باشد

عارفیان:مشکل ما بی‌توجهی مسئولان باشگاه است/در قم باید مربی قمی بالای سر تیم باشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بعد از تیم‌های آذرخش بندرعباس و طرح و توسعه قزوین که با بحران مالی رو به رو شدند، سومین تیم لیگ برتری فوتسال هم این روزها حال و روز خوشی ندارد. تیم یاسین پیشرو قم هفته گذشته با نتیجه هفت بر دو شکست سنگینی را مقابل دبیری متحمل شد. این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بعد از تیم‌های آذرخش بندرعباس و طرح و توسعه قزوین که با بحران مالی رو به رو شدند، سومین تیم لیگ برتری فوتسال هم این روزها حال و روز خوشی ندارد. تیم یاسین پیشرو قم هفته گذشته با نتیجه هفت بر دو شکست سنگینی را مقابل دبیری متحمل شد. این باخت در روزی رقم خورد که رضا حیدریان سرمربی تیم یاسین هم به تبریز نرفته بود و بعد از بازی هم حتی در اولین جلسه تمرینی تیم شرکت نکرد. با این حال مدیرعامل باشگاه اعلام کرده حیدریان از چیزی ناراحت نبوده و مطالبات هم پرداخت شده است.

اما قاسم عارفیان دستیار حیدریان نظر دیگری دارد. مربی تیم یاسین قم در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره توضیح داد: شرایط برای ادامه همکاری اصلا مناسب نیست. من تصمیم به استعفا گرفته‌ام و امروز قرار است صحبتی با رضا حیدریان در این زمینه داشته باشم. اگر تیم را به مثلث تشبیه کنیم، کادرفنی، بازیکنان و مدیریت سه ضلع آن هستند اما متاسفانه برنامه‌های من با این سه ضلع مطابقت ندارد.

مدرس بین‌المللی فوتسال ادامه داد: مشکل اصلی ما، مسائل مالی، رفتاری و بی‌توجهی است. البته این بحث‌ها در تیم‌های دیگر هم وجود دارد اما معتقدم باید شان و شخصیت آدم حفظ شود و به ما احترام بگذارند. من با هر شرایطی نمی‌توانم کار کنم. به هر حال بعضی موارد است که نگوییم بهتر است. این مشکل در خانواده ما به وجود آمده و امیدوارم در داخل خانواده هم حل شود.

عارفیان ضمن بیان این مطلب که شنیده است باشگاه قصد پرداخت مطالبات را ندارد، تصریح کرد: فکر می‌کنم در قم باید مربی قمی بالای سر تیم باشد. در مورد مسائل مالی، باشگاه اعلام کرده قرار است شکل پرداخت‌ها عوض شود اما متاسفانه شنیده‌ایم اصلا قصد پرداخت مطالبات را ندارند. ما هنوز قسط دوم و سوم قراردادمان را دریافت نکرده‌ایم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بازيكن ياسين دوشنبه , ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰

البته در ادامه مطلب قبلی هم بگم
اقای عارفیان شما که عکساتو گرفتی
(یادته از عکاس تیم خواهش میکردی حین بازی ازت عکس بندازه)
و به لطف اینکه رضا حیدریان مصاحبه نمیکنه و تو بعد بازی اذرخش با چه ذوقی رفتی جلوی دوربین!!!
فقط دیگه این سمتی نیاااااااا…

ناشناس دوشنبه , ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲

حیف حیدریان که بهت بها داد بین این همه گزینه …

نام ... دوشنبه , ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴

بیچاره حیدریان که بین این همه گزینه بها داد بت ، خوب جوابشو دادی …

دل سوز فوتسال سه شنبه , ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۸:۱۷

سلام خدمت ورزشی های قم آقای عارفیان حرف حقیقت را بیان کرده همیشه حرف حق تلخ است این رحمانی پر ادعا هنوز ۵۰درصدپول پارسال بازیکنان و کادر رو نداده امثال هم مثل پارسال درضمن این درست نیست بعضی بازیکنان یواشکی قرار دادشونو بگیرند و به بقیه بازیکنان لطمه بزنند این درست نیست فکر بازیکنای قمی رو خود قمی ها ندارند بیمعرفتی خودشونو می رسونند