کد خبر : 81669
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آبان 1395 - 10:11
-

از استقبال کم بازی به خاطر تغییر ساعت تا تقدیر از ناظم الشریعه و ملی پوشان گیتی پسند

از استقبال کم بازی به خاطر تغییر ساعت تا تقدیر از ناظم الشریعه و ملی پوشان گیتی پسند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم پایین جدولی آذرخش بندرعباس در هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور میزبان تیم صدرجدولی گیتی پسند اصفهان بود.آذرخشی ها که از ابتدای فصل به دلیل مشکلات مالی شرایط مناسبی ندارند در سالن فجر بندرعباس به مصاف تیم پرمهره گیتی پسند اصفهان رفتند. تیم گیتی پسند که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم پایین جدولی آذرخش بندرعباس در هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور میزبان تیم صدرجدولی گیتی پسند اصفهان بود.آذرخشی ها که از ابتدای فصل به دلیل مشکلات مالی شرایط مناسبی ندارند در سالن فجر بندرعباس به مصاف تیم پرمهره گیتی پسند اصفهان رفتند. تیم گیتی پسند که با ۸ برد متوالی و کسب ۲۴ امتیاز صدرنشین است برای رویارویی با تیم آذرخش سرخون از وجود افشین کاظمی، علی اصغر حسن زاده، مهدی جاوید، احمد اسماعیل پور، علی عابدین ، سپهر محمدی، مهران عالیقدر، سعید افشار، حسین حسینی، احسان سهیلی مقدم، مهدی رضانیان، حسین تبانچی بهره برد . آذرخش سرخون بندرعباس هم که با یک برد، یک تساوی، ۶ باخت و کسب ۴ امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد در این بازی محمد خرم ، امیر احمد پور، محمد بنی اسدی، محمد زاهدی، سعید رضوانی، سینا احمدیان پور، بهزاد میری زاده احسان برتیا، میلاد چراغی، خسرو رییسی، سینا بخشی و امین نصراله زاده را به بازی فرستاد. شاگردان روزپیکر در تیم آذرخش که به خوبی قدرت تیم گیتی پسند را می دانستند با یک بازی بسته کار را شروع کردند و به دنبال ضد حملات بودند .
تاکتیک آذرخشی ها مقابل قرمز پوشان گیتی پسند تنها ١۶ دقیقه طول کشید و احمد اسماعیل پور موفق شد روی غفلت بازیکنان آذرخش گل اول بازی را به ثمر برساند. هنوز آذرخش در شوک گل اول بود که در دقیقه ١٧ گل دوم را هم توسط افشین کاظمی دریافت کرد تا نیمه اول با همین دو گل به سود تیم اصفهانی به پایان برسد.
با شروع نیمه دوم آذرخش سرخون که دو گل را در دقایق پایانی نیمه نخست دریافت کرده بود از لاک دفاعی بیرون آمد و حملات خودش را روی دروازه گیتی پسند شروع کرد. تیم اصفهانی هم که به دنبال گل های بیشتر بود عقب نکشید واین موضوع باعث شد تا نیمه دوم تماشاگران که در این نیمه تعدادشان هم بیشتر شده بود یک بازی سراسر هجومی را نظاره گر باشند. بعد از این که شاگردان روزپیکر نتوانستند چند موقعیت را به گل تبدیل کند در دقیقه ٣۴ مهدی جاوید گل سوم را برای گیتی پسند به ثمر برساند. در ثانیه های پایانی بازی امین نصراله زاده برای آذرخش یک گل به ثمر رساند تا این بازی در پایان با نتیجه سه بریک به سود قرمز پوشان گیتی پسند به پایان رسید تا آذرخش که به نوعی با بازیکنان تیم ملی بازی می کرد باخت آبرومندی داشته باشد .

حواشی بازی : در این بازی تماشاگران کمتری نسبت به بازی های قبل به سالن آمده بودند که دلیل اصلی آن تغیر ساعت بازی از ساعت ١٧ به ساعت ١۶ بود آن هم به خاطر بلیط برگشت تیم گیتی پسند به اصفهان بود.
تقدیر از ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران از سوی هیات فوتبال هرمزگان ،اداره ورزش و جوانان شهرستان ، باشگاه آذرخش سرخون و باشگاه یاران شهسوار که به صورت جداگانه انجام شد.
از تعدادی از داوران فوتسال در بین نیمه بازی صورت گرفت .
از بازیکنان گیتی پسند که در تیم ملی فوتسال حضور دارند از سوی باشگاه آذرخش سرخون تحلیل به عمل آمد.
هوادران آذرخش در این بازی از عملکرد داوران راضی نبودند ودر چند صحنه به داوران اعتراض داشتند.
بهترین بازیکن این دیدار سپهر محمدی دروازه بان گیتی پسند بود که چندین موقعیت گل را از آذرخش گرفت. البته بهزاد میری زاده هم از تیم آذرخش با وجودی که شکست خوردند بازی درخشانی به نمایش گذاشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.