کد خبر : 81820
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آبان 1395 - 16:10
-

اسفندیاری:پایگاه خبری اخبار درست و به روز را منعکس می کند/تلخ ترین اتفاق ورزشی زندگی ام خط خوردن از تیم ملی پیش از جام جهانی بود

اسفندیاری:پایگاه خبری اخبار درست و به روز را منعکس می کند/تلخ ترین اتفاق ورزشی زندگی ام خط خوردن از تیم ملی پیش از جام جهانی بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جواد اسفندیاری دروازه بان تیم ملی و تیم دانشگاه آزاد مهمان امروز غرفه پایگاه خبری فوتسال در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها بود.صحبت های او را بخوانید: نظرتان راجع به عملکرد ۳ سال اخیر پایگاه خبری فوتسال چیست ؟ پایگاه خبری فوتسال را اکثر فوتسالی ها دنبال میکنند و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جواد اسفندیاری دروازه بان تیم ملی و تیم دانشگاه آزاد مهمان امروز غرفه پایگاه خبری فوتسال در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها بود.صحبت های او را بخوانید:

نظرتان راجع به عملکرد ۳ سال اخیر پایگاه خبری فوتسال چیست ؟
پایگاه خبری فوتسال را اکثر فوتسالی ها دنبال میکنند و خیلی از کسانی که من با آنها در ارتباط هستم اولین کاری که بعد از بیدار شدن انجام می دهند چک کردن سایت پایگاه خبری فوتسال می باشد . این سایت همیشه خبرهای حقیقی را منتشر می کند و برخلاف دیگر سایت ها و کانال ها که به دنبال حاشیه سازی برای تیم ها هستند و مطالب غیرواقع را انتشار می دهند ، پایگاه خبری فوتسال همواره اخبار به روز و درست را در اختیار مخاطبان قرار می دهد .

photo897793665927327480
* چه پیشنهادی برای مجموعه پایگاه خبری فوتسال دارید ؟
بنده هیچ نقصی در کار مجموعه پایگاه خبری فوتسال نمی بینم و امیدوارم که در همین مسیر رشد و شکوفایی که قرار دارد پایدار بماند و این مجموعه همواره موفق و سربلند باشد .
* در مورد گذشته فوتسالی خود توضیح بدید و اینکه فوتسال را از کجا شروع کردید ؟
بنده ابتدا گلر فوتبال بودم و از سال ۱۳۸۰ فوتسال خود را زیر نظر آقای ناظم الشریعه در آکادمی صدرا شروع کردم . در آنجا بازیکنان زیادی از جمله مهران عالیقدر ، مسعود دانشور ، حسین صابری و … حضور داشتند .

photo897793665927327484
* در مورد شرایط تیم دانشگاه آزاد کمی توضیح دهید :
تیم دانشگاه تیم تازه لیگ برتری شده و جوانی است که خیلی دیر بسته شد ولی با حمایت های مسئولان از جمله آقایان دادکان و پهلوان و سرمربی تیم آقای شمس امیدوار به نتیجه گیری در ادامه لیگ هستیم .
* آرزوی فوتسالی تان چیست ؟
امیدوارم بتوانم در لیگ های اروپایی بازی کنم و همچنین بازی کردن در جام جهانی فوتسال با لباس تیم ملی کشورم . البته تلخ ترین اتفاق ورزشی زندگی ام امسال رقم خورد و آن هم خط خوردن از لیست جام جهانی بود اما امیدوارم در دوره های بعد بتوانم این آرزوی خود را تحقق ببخشم.

photo897793665927327529

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.