کد خبر : 81805
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آبان 1395 - 15:50
-

ناظم الشریعه:در مورد بازگشت شمسایی فدراسیون تصمیم گیرنده است/پاداش ۱۸ میلیونی به حساب ملی پوشان واریز شد/برای تمدید قرارداد اختلافی وجود ندارد/هر فوتسالی اولین سایتی که می بیند پایگاه خبری است

ناظم الشریعه:در مورد بازگشت شمسایی فدراسیون تصمیم گیرنده است/پاداش ۱۸ میلیونی به حساب ملی پوشان واریز شد/برای تمدید قرارداد اختلافی وجود ندارد/هر فوتسالی اولین سایتی که می بیند پایگاه خبری است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال با حضور در غرفه پایگاه خبری فوتسال در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در مورد جوانگرایی در فوتسال گفت: فوتسال ورزشی است که بازیکنان مسن هم می‌توانند تاثیرگذار باشند مثل کشاورز که در بازی با برزیل برای ما بسیار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال با حضور در غرفه پایگاه خبری فوتسال در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در مورد جوانگرایی در فوتسال گفت: فوتسال ورزشی است که بازیکنان مسن هم می‌توانند تاثیرگذار باشند مثل کشاورز که در بازی با برزیل برای ما بسیار تاثیرگذار بود. بنابراین باید در فوتسال جوانگرایی در یک زمان بلند مدت انجام شود.برای همین آقای صانعی که تفکراتش به من نزدیک است در تیم امید مشغول به استعدادیابی است و من مطمئن هستم در آینده می‌توانیم از بازیکنان امید در تیم ملی بزرگسالان استفاده کنیم. در حال حاضر بازیکنانی که در تیم ملی بزرگسالان هستند قبلاً در تیم ملی امید بازی می‌کردند.

photo897793665927327515

ناظم‌الشریعه در مورد بازگشت فالکائو به تیم ملی برزیل گفت: این تصمیمی است که فدراسیون برزیل گرفته است. در مورد بازگشت شمسایی هم فدراسیون ایران باید تصمیم‌گیری کند. شمسایی دوست خوب من است و بازیکن بزرگی است اما او خودش تصمیمی برای بازگشت به فوتسال ندارد.

 ناظم‌الشریعه درباره بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتسال ایران توضیح داد: ما در آذرماه با روسیه بازی می‌کنیم و سپس در فروردین به مصاف فرانسه می‌رویم. همچنین به دنبال این هستیم تا بازی دوستانه‌ای را با تیم ملی اوکراین داشته باشیم. به احتمال زیاد این دیدار در بهمن برگزار خواهد شد اما با توجه به اینکه لیگ در بهمن تعطیل نیست باید در این زمینه تصمیم‌گیری شود. به اعتقادم می‌توان لیگ را کمی به تعویق انداخت تا این بازی برگزار شود چراکه ما باید بازیکنان جوان را در دیدارهای دوستانه آزمایش کنیم و اینکه بعد از جام جهانی تیم ملی ماه‌ها به تعطیلی برود.

photo897793665927327500

وی در ادامه از واریز پاداش وزارت ورزش به ملی‌پوشان خبر داد و افزود: با پیگیری‌های آقای افتخاری پاداش ملی‌پوشان از سوی وزارت ورزش دوشنبه به حساب آن‌ها پرداخت شد و خوشبختانه این پاداش‌ها طبق قولی که وزیر پیشین داده بود، بدون کسری به حساب بازیکنان و کادر فنی واریز شد. این پاداش نفری ۱۸ میلیون تومان بود به همین دلیل می‌خواهم از آقای افتخاری تشکر کنم.

photo897793665927327518

سرمربی تیم ملی در مورد جلسه امروزش با رضا افتخاری در کمیته فوتسال نیز توضیح داد: به هر حال ایشان اختیار تام از کفاشیان گرفته و تمام موضوعات مربوط به تیم ملی را پیگیری می‌کند. در جلسه‌ای که امروز با او داشتیم در مورد تیم‌های ملی بزرگسالان و امید صحبت کردیم و قرار شد اردوی تیم ملی زیر ۲۰ سال از شنبه آغاز شود. صحبت‌هایی هم برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی انجام دادیم و سرمربی‌گری علی صانعی در تیم زیر ۲۰ سال نیز قطعی شد.

ناظم‌الشریعه با اشاره به شرایطی که برای تمدید قراردادش به وجود آمده، گفت: برای تمدید قرارداد به دنبال برنامه هستیم و حرف‌ها و مسائلی که مطرح می‌شود، بویی از اختلاف ندارد بلکه همه چیز برای گرفتن امکانات بیشتر و داشتن هدفی به اندازه نام تیم ملی فوتسال ایران است.  تاکید می‌کنم که هیچ اختلاف نظری نداریم و فقط می‌خواهیم در یک راستا حرکت کنیم.

photo897793665927327517

وی درباره تغییرات در کمیته فوتسال عنوان کرد: احساس من این است که اگر رضا افتخاری در کمیته فوتسال بماند خیلی بهتر است وجود او می‌تواند کمک زیادی به ما کند. افتخاری از سعه صدر بالایی برخوردار است و می‌دانم که همین حالا هم دورادور کارها را انجام می‌دهد. این موضوع ما را دلگرم می‌کند به خصوص که می‌دانم دیدگاه افتخاری نسبت به من مثبت است.

ناظم‌الشریعه با اشاره به تغییرات در لیست تیم ملی گفت: همیشه گفته‌ام از تغییرات و جوان کردن تیم استقبال می‌کنم اما این مسئله باید در چارچوب مشخصی باشد. برای محمد کشاورز سرمایه‌گذاری‌های زیادی انجام شده و نمی‌توانیم بگوییم او یک شبه به فوتسال آمده و یک شبه از فوتسال رفته است. سایر بازیکنان نیز چنین شرایطی دارند اما قصد ایجاد تغییرات و جوانگرایی در واقع استفاده از بنزین سبز است و باید یک روز این اتفاق بیفتد. من همواره از این موضوع استقبال می‌کنم، باید طوری وارد پروژه جوانگرایی شویم که بازیکنان باتجربه‌مان شُل نشوند.

photo897793665927327516

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در مورد ادامه راه گفت: فعلا در حال مذاکره هستیم و مشخص نیست چه زمانی به توافق نهایی برای تمدید قرارداد می‌رسیم. فعلا همه چیز به صورت مثبت پیش می‌رود. از روز اولی که از جام جهانی فوتسال برگشتیم گفتیم باید برنامه‌ریزی‌هایی انجام شود و نمی‌توانیم یکسره وارد تغییرات شویم.

وی در پایان در خصوص آینده فوتسال کشورمان خاطرنشان کرد: بین سکوی سومی و چهارمی دنیا فاصله بسیار کمی وجود دارد اما بین افتخار این دو رده یک دنیا فاصله است، شما باید امکانات را نیز در نظر بگیرید و ببینید تیم ملی آرژانتین برای قهرمانی چه هزینه‌ای کرده یا تیم روسیه چقدر هزینه کرده است. من می‌گویم رسیدن به این سکو بسیار سخت است اما باید آن را حفظ کنیم. حرفم هم این است که برای رسیدن به این مقام باید سرمایه‌گذاری کنیم و برنامه ریزی داشته باشیم. کفاشیان، تاج و افتخاری موافق این قضیه هستند، من و آقای صانعی یک برنامه چهارساله برای تقویت تیم امید و بزرگسالان داده‌ایم که اگر این برنامه تحقق پیدا کند هیچ موفقیتی دور از دسترس نیست.

photo897793665927327521

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳

سلام امیدوارم وحید شمسایی دوباره دعوت بشه به تیم ملی تا رکوردش حفظ بهش یادمون نره که با گلهاش تمام ایرانیها شاد کرده نذاریم تلاشهاش با یه اشتباه از بین بره

امین پنجشنبه , ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱

درود بر آقای ناظم