کد خبر : 81936
تاریخ انتشار : جمعه 21 آبان 1395 - 14:13
-

شمسایی : رسیدن به گیتی‌پسند در حرف سخت است/ من و وحید دو تفکر متفاوت هستیم؛رابطه‌ام با او سرد نیست!

شمسایی : رسیدن به گیتی‌پسند در حرف سخت است/ من و وحید دو تفکر متفاوت هستیم؛رابطه‌ام با او سرد نیست!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر شمسایی مربی تاسیسات دریایی در خصوص پیروزی تأسیسات دریایی مقابل یاسین پیشرو قم در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی و پیروزی سختی بود مخصوصا اینکه تماشاگران هم کار را برای ما سخت کرده بودند. وقتی تیم بزرگی شکست می‌خورد استرس روی آن تیم زیاد می‌شود.این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر شمسایی مربی تاسیسات دریایی در خصوص پیروزی تأسیسات دریایی مقابل یاسین پیشرو قم در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی و پیروزی سختی بود مخصوصا اینکه تماشاگران هم کار را برای ما سخت کرده بودند. وقتی تیم بزرگی شکست می‌خورد استرس روی آن تیم زیاد می‌شود.این فصل بازیکنانی به ما اضافه شدند که ستاره‌های تیم‌هایشان بودند. ما به آینده امیدوار هستیم و می‌خواهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

مربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی در پاسخ به این سوال که آیا امید دارد تیمش اختلاف ۹ امتیازی با گیتی‌پسند اصفهان را جبران کند، گفت: رسیدن به گیتی‌پسند در حرف سخت است اما کار نشد ندارد. ما بیشتر فکر خودمان هستیم هرچند تیم‌های دیگر هم غیر از گیتی‌پسند در لیگ هستند که می‌توانند خطرناک باشند.

شمسایی در مورد اینکه آیا در نیم فصل تأسیسات دریایی تقویت می‌شود، عنوان کرد: دنبال جذب ۲ بازیکن خوب هستیم اما فعلا در این خصوص به نتیجه نرسیدیم.

مربی تاسیسات در واکنش به اینکه شنیده می‌شود رابطه سردی با وحید شمسایی دارد و اختلاف بین براداران شمسایی زیاد است، اظهار داشت: بالاخره من و وحید دو تفکر متفاوت هستیم،‌ الان هم وحید حرف اول را می‌زند و ما هم به او کمک می‌کنیم. طبیعتا در کار تیمی ممکن است اختلاف باشد ولی روز مسابقه این مسائل وجود ندارد. در نهایت هم باید بگویم که رابطه‌ام با وحید سرد نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.