کد خبر : 81975
تاریخ انتشار : جمعه 21 آبان 1395 - 17:49
-

صالح:چون باید اصول اخلاقی را زیر پا بگذارم مسئولیت را قبول نمی کنم/تیم ملی به ستاره ها متکی است/بهتربود مربیان دیگری برای تیم پایه انتخاب می شدند/پایگاه خبری جناحی عمل نمی کند

صالح:چون باید اصول اخلاقی را زیر پا بگذارم مسئولیت را قبول نمی کنم/تیم ملی به ستاره ها متکی است/بهتربود مربیان دیگری برای تیم پایه انتخاب می شدند/پایگاه خبری جناحی عمل نمی کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ناصر صالح مدرس و مربی مطرح فوتسال مهمان غرفه پایگاه خبری فوتسال در نمایشگاه مطبوعات بود.متن کامل مصاحبه با ایشان را بخوانید: *آقای صالح به عنوان مدرس آسیا و کارشناس فوتسال نظرتان را در مورد شرایط روز فوتسال کشور توضیح دهید : متاسفانه در حال حاضر مدیران ورزشی ما خصوصا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ناصر صالح مدرس و مربی مطرح فوتسال مهمان غرفه پایگاه خبری فوتسال در نمایشگاه مطبوعات بود.متن کامل مصاحبه با ایشان را بخوانید:

*آقای صالح به عنوان مدرس آسیا و کارشناس فوتسال نظرتان را در مورد شرایط روز فوتسال کشور توضیح دهید :
متاسفانه در حال حاضر مدیران ورزشی ما خصوصا مدیران فوتسالی به دنبال مربیانی هستند که تابع تصمیم آنها باشند و این ابزار گرایی و دیدی که نسبت به مربیان و انتخاب ‌آنها وجود دارد بسیار بد است. در حال حاضر تیم ها و مربیان ما به خاطر نتیجه گیری هر کاری انجام می دهند و خیلی از اصول را زیر پا می‌گذارند . اما بنده علی رغم این که خیلی از اوقات می توانستم کار کنم اما باید اصول اخلاقی را زیر پا می گذاشتم مسئولیت را قبول نکردم . مربیان و مسئولان باید سعی کنند به فوتسال کشور شخصیت و اعتبار دهند . بنده به عنوان کوچک ترین عضو فوتسال فقط به فکر خدمت به کشورم هستم .

photo897793665927328117
* نظرتان را در مورد تیم ملی و نتایج ما در جام جهانی بفرمایید :
بنده ابتدا به تیم ملی کشورم و تمامی مردم بابت این افتخار آفرینی تبریک عرض می کنم ولی نکته ای که می خواهم اشاره کنم این است که خوب است آدم در کنار خوبی ها و نقاط قوت به نقاط ضعف هم توجه داشته باشد تا بتواند در آینده آنها را رفع کند . تیم ملی کشورمان در مسابقات جام جهانی در فاز دفاعی اصلا خوب کار نکرد ولی در فاز هجومی خوب بودیم . در واقع ما در جام جهانی خوب نتیجه گرفتیم ولی خوب بازی نکردیم . نحوه بازی ما در جام جهانی بازی متکی به ستاره ها بود . استفاده ها از ستاره ها در حالتی مثمرثمر خواهد بود که در قالب تیمی مورد استفاده قرار گیرد و اگر قرار باشد به بازی ستاره ها متکی باشیم در آینده نتیجه ای نخواهیم دید . البته مشکلات مان را هم نمی توانستیم در خلال مسابقات جام جهانی برطرف کنیم و کارهای دفاعی ما باید از مسابقات تایلند رفع می شد که متاسفانه این گونه نبود و در روند آماده سازی مشکل داشتیم . این ها قسمتی از مشکلات تیم ما در جام جهانی بود . البته ما به کمک سایر همکارانمان در حال تهیه طرحی هستیم که در آن عملکرد تیم ها را در جام باشگاه های آسیا و جهان و ملت های آسیا و جام جهانی مو به مو بررسی کرده ایم و در اختیار کادر فنی تیم ملی و سایر مدرسان و مربیان قرار خواهیم داد و امیدواریم که با استفاده از آن بتوانیم در آینده مشکلاتمان را برطرف کنیم .

* در مورد کادر فنی تیم ملی زیر ۲۱ سال چه نظری دارید :؟
به نظر بنده بهتر بود که آقایان صانعی و ناظم الشریعه تمرکز خود را فقط روی تیم بزرگسالان می گذاشتند و تیم های پایه را به مربیان جوان تر واگذار می کردند زیرا فوتسال این کشور متعلق به تمام افراد می باشد .
photo314241454466771427
* نظرتان در مورد پدیده مربی – بازیکنی چیست ؟
بنده با فلسفه مربی بازیکنی به هیچ عنوان موافق نیستم و تجربه هم این را ثابت کرده است که تیم هایی که مربی بازیکن داشته اند زیاد موفق نبوده اند زیرا ویژگی های جایگاهی یک مربی با بازیکن فرق دارد . مربی نیاز به تمرکز دارد اما فردی که هم بازی می کند و هم مربیگری می‌کند از تمرکز کافی برخوردار نیست .
* در مورد بهبود آینده فوتسال چه پیشنهادی دارید ؟:
باید یک کمیته فنی پویا متشکل از پیشکسوتان و مربیان و صاحب نظران تشکیل شود تا در مورد تصمیمات آینده فوتسال تصمیم گیری کنند و مسائل فوتسالی در این کمیته از همه جوانب مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد تا بتوان از خروجی های آن بازخورد گرفت و در راه پیشرفت فوتسال از آن استفاده کرد .

photo314241454466771426
* در مورد عملکرد پایگاه خبری فوتسال چه نظری دارید ؟
بنده شخصا هرروز چندین مرتبه سایت شما را چک میکنم و تمامی اخبار را از سایت شما پیگیری می کنم و همین جا هم از تمامی دست اندرکاران این مجموعه نهایت تشکر را دارم که زمینه ساز دیده شدن و پیشرفت فوتسال را فراهم می کنند . از این که پایگاه خبری فوتسال جناحی عمل نمیکند نهایت تقدیر و تشکر را دارم .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.