کد خبر : 81985
تاریخ انتشار : جمعه 21 آبان 1395 - 18:40
-

لک: دیدگاه‌ها نسبت به فوتسال تغییر نکرده است/ در پی رکوردشکنی نیستیم

لک: دیدگاه‌ها نسبت به فوتسال تغییر نکرده است/ در پی رکوردشکنی نیستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک با حضور در غرفه پایگاه خبری فوتسال ایران در بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در مورد نهمین پیروزی تیمش در لیگ برتر که یک رکورد جدید محسوب می‌شود، گفت: ما به دنبال رکوردشکنی نیستیم، اما خدا را شکر وضعیت خوبی داریم. ما هدفی ترسیم کرده‌ایم و در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک با حضور در غرفه پایگاه خبری فوتسال ایران در بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در مورد نهمین پیروزی تیمش در لیگ برتر که یک رکورد جدید محسوب می‌شود، گفت: ما به دنبال رکوردشکنی نیستیم، اما خدا را شکر وضعیت خوبی داریم. ما هدفی ترسیم کرده‌ایم و در راستای آن پیش می‌رویم که در این بین ۹ پیروزی ارزشمند کسب کردیم. امیدوارم این روند تداوم داشته باشد، چون بازی‌های ما در چهار هفته پایانی نیم‌فصل سنگین‌تر است. امیدوارم به چیزی که مستحق آن هستیم، برسیم.

photo897793665927327562

وی با بیان اینکه ملی‌پوشان تیمش با سایر بازیکنان هماهنگ شده‌اند، اظهار داشت: شرایط بازیکنان تیم ما طوری است که هر گاه به آنها نیاز باشد، از وجودشان استفاده می‌شود. ملی‌پوشان تیم ما هم از لحاظ بدنی شرایط خوبی دارند و در مجموع، وضعیت تیم ما مطلوب است.

photo897793665927327566

سرمربی گیتی‌پسند در پاسخ به این پرسش که آیا پس از کسب مقام سومی تیم ملی فوتسال، دیدگاه‌ها نسبت به این رشته تغییر کرده است یا خیر، عنوان کرد: اگر قرار است فوتسال بیشتر دیده شود، نیاز به برنامه‌ریزی بهتر در این رشته داریم. ملی‌پوشان نشان دادند که فوتسال شرایطی دارد که اگر برنامه‌ریزی و مدیریت خوبی داشته باشد، می‌تواند سال‌های زیادی کسب افتخار کند که امیدوارم این اتفاق رخ دهد. ما باید روی تیم‌های پایه نیز تمرکز کنیم و در این رده‌ها نیز فعال باشیم. البته که تا الآن چیز جدیدی ندیده‌ایم.

photo897793665927327567لک در مورد انتخاب علی صانعی به‌عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال و انتخاب ناظم‌الشریعه در جایگاه مدیرفنی این تیم نیز گفت: مدیرانی که این کادر را برای تیم ملی امید انتخاب کرده‌اند، احساس کردند این افراد می‌توانند به این رده سنی کمک کنند. آقای ناظم‌الشریعه شناخت خوبی از تیم زیر ۲۰ سال داشته است که به سمت مدیر فنی انتخاب شده است. البته من فکر می‌کنم مربیان خوب داخلی زیادی داریم و تیم مربیگری دیگری می‌تواند این رده سنی را هدایت کند، چون حجم کار در رده‌های مختلف به‌خصوص در رده بزرگسالان بسیار زیاد بوده و نیاز است وظایف، تفکیک شده باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹

آقای لک خواهش میکنیم این پسرت رو تو زمین نفرست هر موقع فرستادی دست و پا ی سپهر محمدی لرزیده نمیدونم واسه چه کاری اوردیش ولی مطمعنم واسه بازی تو زمین نیو وردیش چون اصلا در حد لیگ برتر نیست دادا نیارش تو زمین وگرنه مجبوریم تو ورزشگاه اسمشو صدا کنیم .