کد خبر : 82078
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آبان 1395 - 14:20
-

جاوید: پاداش ریالی فدراسیون پرداخت نشده است

جاوید: پاداش ریالی فدراسیون پرداخت نشده است
بازیکن تیم ملی فوتسال گفت با وجود وعده فدراسیون فوتبال برای پرداخت پاداش ریالی به بازیکنان و کادرفنی تیم ملی برای کسب عنوان سومی در جام جهانی کلمبیا، هنوز پاداشی پرداخت نشده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی جاوید درباره پرداخت پاداش ریالی و دلاری به بازیکنان و کادرفنی تیم ملی فوتسال برای کسب عنوان سومی در جام جهانی کلمبیا اظهار داشت: بازیکنان تیم‌ملی فوتسال هیچگاه برای دریافت پاداش بازی نکرده‌اند و پاداش را مردم با پیام‌های محبت‌آمیز و لبخند خود در دیدارهای حضوری داده و خستگی را از تن ما بیرون می‌کنند.
تیم‌ملی فوتسال ایران در جام‌جهانی فوتسال کلمبیا موفق شد برای اولین بار در تاریخ و با سرمربی گری «محمد ناظم الشریعه» به مقام سوم دست یابد. بهترین مقام ایران پیش از این مسابقات چهارمی در جام جهانی ۱۹۹۲ بود.
وی تاکید کرد که تنها پاداش دلاری وعده داده شده از سوی محمود گودرزی وزیر سابق ورزش و جوانان به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتسال پرداخت شده و همچنان پاداش ریالی که فدراسیون فوتبال وعده آن را داده بود، پرداخت نشده است.
جاوید درباره امضای قرارداد جدید محمد ناظم‌الشریعه با فدراسیون فوتبال برای تداوم حضور در راس کادرفنی تیم‌ملی فوتسال گفت: ناظم‌الشریعه بعد از امضای این قرارداد زمان بیشتری خواهد داشت تا به اهداف نیمه تمام یا جدید خود با تیم‌ملی فوتسال دست یابد.
بازیکن تیم‌ملی فوتسال افزود: تا پیش از برگزاری جام‌جهانی۲۰۲۰، تیم ایران در ۲ جام ملت‌های آسیا حضور خواهد یافت و امیدوارم از تفکرات ناظم‌الشریعه حمایت شود.
وی تصریح کرد که تمامی حمایت‌ها مادی نیست و تیم‌ملی به حمایت‌های معنوی نیز نیاز دارد.
جاوید خاطرنشان کرد که تیم‌ملی فوتسال به شرط حمایت شدن و با اضافه شدن چند بازیکن جوان می‌تواند در جام‌جهانی بعدی، حتی به فینال رقابت‌ها راه یابد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام یکشنبه , ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴

و اینها همان بازیکنانی هستند که در هنگام جام جهانی طومار امضا کردند و گفتند ما برای پول و پاداش بازی نمیکنیم
بعد از محمد کشاورز این دومین بازیکنی است که از نگرفتن پاداش گله مند است البته این شروع کار است منتظر اعتراض دیگر بازیکنان هم هستیم

شاهین ترکمن دوشنبه , ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶

با سلام،، شمایی که میگی این دومین نفریه که از پاداشها حرف میزنه،، آخه توکه هیچی سرت نمیشه خواهشا اظهار نظر نکن، خبرنگار ازشون سوال کرده که پاداشتون رو دادن، اونها هم فقط جواب درست رودادن،، اگه تو صفحه شخصی خودشون حرفی زدن اونوقت بیا نظر بده،یکم انصافم خوبه داشته باشیم، تو و امثال تو حتی تو خوابم این جایگاه رو توجام جهانی نمیدیدید،

حميد محمدي سه شنبه , ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴

آقای چپ پا شما رو اخلاقت بیشتر کار کن سعی کن کارای بزرگ رو واگذار کنی به بزرگتر ها