کد خبر : 82175
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آبان 1395 - 22:36
-

حفظ جایگاه دومی سخت است/ موتور دبیری دیر گرم می‌شود/ می‌خواهم دلیل دعوت نشدنم به کلاس را بدانم

حفظ جایگاه دومی سخت است/ موتور دبیری دیر گرم می‌شود/ می‌خواهم دلیل دعوت نشدنم به کلاس را بدانم

جواد اصغری‌مقدم در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بازی بسیار خوبی برابر شهرداری ساوه انجام دادیم و بازیکنانم در یک بازی نفس‌گیر برتری خود را به حریف پرقدرت ساوه‌ای دیکته کرده و با غیرت و دوندگی سه امتیاز با ارزشی را بدست آوردند که ارزش زیادی داشت. وی

جواد اصغری‌مقدم در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بازی بسیار خوبی برابر شهرداری ساوه انجام دادیم و بازیکنانم در یک بازی نفس‌گیر برتری خود را به حریف پرقدرت ساوه‌ای دیکته کرده و با غیرت و دوندگی سه امتیاز با ارزشی را بدست آوردند که ارزش زیادی داشت.

وی افزود: نیمه‌اول دیر راه افتادیم و با نتیجه دو بر یک به رختکن رفتیم اما گل سوم و چهارم ما آهسته آهسته فاصله دو تیم را عیان کرد و به سمت گل‌های بیشتری رفتیم که قدرت گلزنی دبیری را نشان می‌داد با اینکه موتور ما دیر گرم شد.

سرمربی دبیری تبریز تاکید کرد: شکر خدا تعداد گل‌هایی که زده‌ایم نشان می‌دهد که در فاز حمله قدرت خوبی داریم اما باید همین قدرت را در نیمه‌اول هم داشته باشیم ضمن اینکه در دفاع هم همین قدر مسلط ظاهر شویم تا نیم فصل دوم بهتر و مطلوب‌تر کار کنیم.

اصغری‌مقدم به چهار بازی سنگین شروع نیم‌فصل دوم دبیری اشاره کرده و گفت: فارغ از بازی‌های باقیمانده نیم‌فصل اول که هر یک در جای خود سختی خاص خودش را دارد، چهار بازی شروع نیم فصل دوم تکلیف خیلی چیزها را در جدول برای ما روشن خواهد کرد که با توجه به زمان نیم‌فصل، برای آن برنامه ویژه‌ای داریم.

وی در خاتمه با انتقاد از نحوه دعوت مربیان به کلاس مربیگری پیشرفته فوتسال خاطرنشان کرد: هیچکس برای این کلاس از ما دعوتی نکرده و شنیده‌ام که سقف کلاس هم پر شده است! از مدیرعامل باشگاه خواسته‌ام که اقدام لازم برای شرکتم در این کلاس را انجام دهند، چراکه از هر منظری به این کلاس نگاه کردم دلیلی برای عدم دعوتم که هم سابقه ملی آسیایی و جام‌جهانی دارم و هم اینکه اکنون سرمربیگری می‌کنم پیدا نکردم و می‌خواهم دلیل این اقدام را بدانم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.