کد خبر : 82158
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آبان 1395 - 19:10
-

دهمین برد پیاپی گیتی پسند و دومین برد پیاپی بیرون از خانه تاسیسات/برد های ارزشمند دبیری،مقاومت،یاسین و ارژن/ سلام دوباره فرش آرا به شکست

دهمین برد پیاپی گیتی پسند و دومین برد پیاپی بیرون از خانه تاسیسات/برد های ارزشمند دبیری،مقاومت،یاسین و ارژن/ سلام دوباره فرش آرا به شکست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته دهم لیگ برتر فوتسال عصر دیروز با برگزاری ۷ دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که طی آن تیم های گیتی پسند،تاسیسات و دبیری به بردهای ارزشمندی دست یافتند. در حساس ترین بازی این هفته تیم های گیتی پسند و مس سونگون در سالن پیروزی اصفهان به مصاف

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته دهم لیگ برتر فوتسال عصر دیروز با برگزاری ۷ دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که طی آن تیم های گیتی پسند،تاسیسات و دبیری به بردهای ارزشمندی دست یافتند.

در حساس ترین بازی این هفته تیم های گیتی پسند و مس سونگون در سالن پیروزی اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار مهیج در نهایت با برتری گیتی پسند به پایان رسید تا شاگردان رضا لک به دهمین برد پیاپی خود دست پیدا کنند.

در تبریز دبیری در شرایطی که با یک گل از شهرداری ساوه عقب افتاد حریف خود را گلباران کرد و با درخشش احمدی و فخیم ۷بر۲ به یروزی رسید تا به روند خوب خود ادامه دهد.

تاسیسات در دومین بازی پیاپی خارج از خانه دست به کار بزرگی زد و حفاری قدرتمند را با شکست روبرو کرد تا برای گیتی پسندحریف هفته آینده اش خط و نشان بکشد.

در کرج تیم مقاومت البرز در دیداری که نیمه دوم آن به دلیل قطع برق برای دقایقی متوقف شد آذرخش را با سه گل شکست دادو به اوضاع خود در جدول بهبود بخشید.

ارژن هم در شیراز با همین نتیجه فرش آرا شکست داد تا مشهدی ها بار دیگر به شکست سلام کرده وشرایط بدی در جدول پیدا کنند.

در قزوین فرهاد کشاورز نتوانست نسخه پیروزی را برای طرح و توسعه بپیچد و این تیم، یاسین پیشرو را که هفته ها بود رنگ پیروزی را ندیده بود از بحران در آورد.

در آخرین بازی امروز هم تیم های شهروند ساری و دانشگاه ازاد به مصاف هم رفتند.در این دیدار که نیمه اول آن با برتری ۴بر یک دانشگاه به پایان رسید در پایان با برتری ۸بر۶ شهروند ساری همراه بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بی نام یکشنبه , ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹

این تیم مس از گیتی پر مهره تر بود که

طرفدار گیتی دوشنبه , ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱:۰۵

تسلیت به اون اصفهانی های که نشسته بودند تا باخت تیم گیتی رو ببینن.سلام خیت شدگان

یک فوتسالی دوشنبه , ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲

با سلام خدمت شما دوستان عزیز فوتسالی..
تبریک میگم برد گیتی پسند رو به همه هواداران این تیم در هر نقطه از ایران که هستن،، نشون دادن واقعا بر خلاف چند دوره پیش تیم رو برای قهرمانی بستن،، سپهر محمدی فوق‌العاده بود دمش گرم، مهدی جاوید که نزاشت مس نفس بکشه همون دقیقه اول کارو تموم کرد، خیلی خوبه این پسر، دمش گرم،، حسن زاده هم مثل همیشه عالی بود،، موفق باشین و قهرمان