کد خبر : 82458
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آبان 1395 - 15:27
-

ناظم الشریعه:قرار بر تداوم همکاری باشد باید امکانات فراهم و ناتمام‌ها برطرف شود/کفاشیان و افتخاری وظایف را به‌خوبی انجام می دهند

ناظم الشریعه:قرار بر تداوم همکاری باشد باید امکانات فراهم و ناتمام‌ها برطرف شود/کفاشیان و افتخاری وظایف را به‌خوبی انجام می دهند
سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران ، بابیان اینکه کادر فنی قرار نیست تقویت شود زیرا بهترین نتیجه را در مسابقات جهانی است، تصریح کرد: باید در ترکیب کادر فنی از وجود آنالیزور استفاده کنیم .

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران ، بابیان اینکه کادر فنی قرار نیست تقویت شود زیرا بهترین نتیجه را در مسابقات جهانی است، تصریح کرد: باید در ترکیب کادر فنی از وجود آنالیزور استفاده کنیم زیرا در این مدت تمام‌کار آنالیز را خودم انجام می‌دادم و از امکانات و وسایل مناسبی بهره نبرده و در این بخش ضعیف بودیم، همچنین از نبود یک ماساژور تخصصی رنج می‌بردیم و اگر قرار بر تداوم همکاری با بنده باشد باید این امکانات فراهم و ناتمام‌ها برطرف شود.

ناظم الشریعه با اشاره به اینکه به نظرم بهترین کادر فنی سالیان اخیر را در اختیاردارم، اضافه کرد: نتیجه درخشانی را در مسابقات جهانی کسب کردیم و باید روی ادوات و ابزار کارکنیم تا با آمادگی کامل راهی مسابقات آینده شویم و از مقام خود در سطح جهان دفاع کنیم.

وی در خصوص مذاکراتش با فدراسیون برای تمدید قرارداد و ادامه همکاری در تیم ملی فوتسال، اظهار کرد: صحبت‌هایی با بنده شده و مذاکراتی داشته‌ایم و حتی برنامه خود را در قالب دو برنامه چهارساله برای تیم امید و بزرگ‌سالان ارائه کردم و امیدوارم سر جزییات و مسائل ریز با یکدیگر به تفاهم برسیم.

وی در خصوص وضعیت مدیریت کمیته فوتسال کشورمان گفت: این کمیته صاحب رئیس شود که خیلی خوب است اما کسانی که هم‌اکنون در حال انجام دادن امورات کمیته فوتسال هستند، کار خود را به‌درستی انجام می‌دهند. آقایان کفاشیان و افتخاری در حال حاضر وظایف را به‌خوبی انجام داده و شرایط مناسبی را برای تیم ملی فوتسال فراهم کرده‌اند.

ناظم الشریعه ادامه داد: خوشبختانه تمامی خواسته‌ها و برنامه‌هایمان به‌روز انجام می‌شود و حتی توجه ویژه‌ای به تیم ملی امید شده است و برخلاف گذشته که برنامه‌ها دیر انجام می‌شد، اکنون توجه به روی این تیم افزایش‌یافته و تمامی خواسته‌ها به‌مرور در حال انجام شدن است و از هفته آینده تمرین تیم ملی امید آغاز خواهد شد.
وی در خصوص حضور در بندرعباس، افزود: دوره دانش‌افزایی که مربیان فوتسال هرمزگان در آن شرکت کردند، برای آمادگی ارتقا به یک سطح بالاتر بود، ویژه کسانی که می‌خواهند از سطح یک به سطح دو ارتقا یابند و باید در این دوره‌ها شرکت کند و با علم روز آشنا شوند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران خاطرنشان کرد: این کلاس‌ها در جهت ارتقای دانش فنی مربیان برگزار و در پایان نفرات برتر برای کلاس‌های ارتقای سطح انتخاب می‌شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.