کد خبر : 82544
تاریخ انتشار : جمعه 28 آبان 1395 - 19:02
-

نوار پیروزی‌های گیتی پسند پاره شد / بردهای خارج از خانه ارژن، شهروند و حفاری / دبیری در مشهد متوقف شد

نوار پیروزی‌های گیتی پسند پاره شد / بردهای خارج از خانه ارژن، شهروند و حفاری / دبیری در مشهد متوقف شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال ایران با توقف گیتی پسند و شکست یاسین پیشرو و دانشگاه آزاد در خانه به پایان رسید. در مهمترین دیدار این هفته از مسابقات تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان بعد از ۱۰ برد پیاپی مقابل تاسیسات دریایی تهران، مدافع عنوان قهرمانی یک بر یک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال ایران با توقف گیتی پسند و شکست یاسین پیشرو و دانشگاه آزاد در خانه به پایان رسید. در مهمترین دیدار این هفته از مسابقات تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان بعد از ۱۰ برد پیاپی مقابل تاسیسات دریایی تهران، مدافع عنوان قهرمانی یک بر یک متوقف شد. در این دیدار وحید شمسایی برای تاسیسات دریایی و مهدی جاوید برای گیتی پسند مهمان گل‌زنی کردند. از نکات جالب این دیدار حضور تعدادی از تماشاگران منصوری در سالن هندبال بود.

در دیگر دیدارهای این هفته، یاسین پیشرو در خانه تن به شکست سنگین ۴ بر صفر مقابل ملی حفاری داد. فرهاد توکلی (۲ گل)، پیمان حفیظی و شهاب طالبی گل‌زنان این دیدار بودند. طرح و توسعه الوند با سرمربی جدید نیز کاری از پیش نبرد و در سالن فجر فلسطین ساوه متحمل شکست پر گل ۶ بر صفر شد.

شهروند ساری در بندرعباس موفق ضاهر شد و توانست آذرخش را ۵ بر ۴ از پیش روی بردارد. مرتضی عظیمایی (۲ گل)، حمیدرضا ره‌انجام، طاهامرتضوی و محمدرضا کرد گل‌زنان شهروند در این دیدار بودند. گل‌های میزبان نیز توسط بهزاد میری‌زاده(۲ گل)، سعیدرضوانی و میلادچراغی به ثمر رسید.

دانشگاه آزاد در تهران باز هم باخت تا همچنان جزو سه تیم قعرنشین جدول باشد. ارژن شیراز که این روزها خوب نتیجه می‌گیرد توانست دانشگاه را در سالن پیامبر اعظم ۴ بر یک با شکست مواجه کند. مس سونگون در تبریز کار ساده‌ای داشت و توانست ۲ بر یک مقاومت البرز را با شکست بدرقه کند.

در آخرین دیدار این هفته نیز دبیری تبریز در مشهد ۲ بر ۲ مقابل فرش آرا متوقف شد تا جایگاه دوم خود را به دیگر تیم تبریزی بدهد.

هفته یازدهم لیگ برتر- جمعه ۲۸ آبان
زمان بازی وضعیت گلزنان حاشیه
۱۷ تاسیسات دریایی یک-گیتی‌پسند یک پایان بازی تاسیسات:وحیدشمسایی/گیتی پسند:جاوید
۱۷ مس سونگون ۲-مقاومت البرز یک پایان بازی مس:علی ابراهیمی-ارم سوفات/مقاومت:امیرحسین رسولی
۱۷ دانشگاه‌آزاد تهران یک-ارژن شیراز ۴ پایان بازی دانشگاه ازاد:گایو/ارژن:بیضایی نژاد(۲)-محمدصفری(۲)
۱۶ یاسین‌پیشرو قم صفر-حفاری خوزستان ۴ پایان بازی حفاری:پیمان حفیظی-شهاب طالبی-فرهادتوکلی(۲) اخراج سرپرست یاسین پیشرو
۱۷ آذرخش بندرعباس۴-شهروند ساری ۵ پایان بازی اذرخش:سعیدرضوانی-میلادچراغی-بهزادمیری زاده(۲)/شهروند:عظیمایی(۲)-حمیدرضا ره انجام-طاهامرتضوی-محمدرضاکرد توقف بازی و  هجوم تماشاگران به نیکمت شهروند
۱۷ شهرداری ساوه ۶-طرح و توسعه الوند صفر پایان بازی شهرداری:سعیدتقی زاده-علی رهنما-مسلم اولادقباد-حمیدرشیدی-علی مروتی-مهدی حسن زاده
۱۷:۳۰ فرش‌آرا مشهد ۲-دبیری تبریز ۲ پایان بازی فرش آرا:رحمان سارانی(۲)/دبیری:نادرحنیفی-جواد اصغری مقدم
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امین شنبه , ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰:۴۷

ایول شیراز

nikan شنبه , ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰

شهروند همچنان یک تازی میکند برد شیرین شهروند به همه هوادران ۵۰۰۰نفر ی مبارک باد