کد خبر : 82747
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آبان 1395 - 13:09
-

تیم ملی با شکلی تازه مقابل روسیه/ ۲۰ درصد تیم سوم جهان تغییر می کند

تیم ملی با شکلی تازه مقابل روسیه/ ۲۰ درصد تیم سوم جهان تغییر می کند
تیم ایران با سومی در این مسابقات به کار خود پایان داد و طبعا عملکرد همه بازیکنان مورد قبول بوده با این حال ناظم الشریعه از تغییر 20 درصدی در ترکیب ایران نسبت به جام جهانی خبر داده و تاکید کرده که چند تغییر در بازی با روسیه در ترکیب تیم مشاهده خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پس از جام جهانی هنوز برنامه جدیدی برای تیم ملی انجام نشده و بازی با روسیه در آذرماه و اوکراین در بهمن ماه در برنامه تیم ناظم الشریعه قرار دارد.این روزها عمده حواس کادرفنی به تیم زیر ۲۰ سال است تا تیمی قدرتمند را برای مسابقات آسیایی سال آینده اماده کنند با این حال نیم نگاهی هم به تیم بزرگسالان وجود دارد تا از برنامه های خود عقب نیفتد.یکی از مسائلی که خیلی ها منتظر تعیین تکلیف آن هستند اولین نفرات دعوت شده به تیم ملی پس از جام جهانی است.تیم ایران با سومی در این مسابقات به کار خود پایان داد و طبعا عملکرد همه بازیکنان مورد قبول بوده با این حال ناظم الشریعه از تغییر ۲۰ درصدی در ترکیب ایران نسبت به جام جهانی خبر داده و تاکید کرده که چند تغییر در بازی با روسیه در ترکیب تیم مشاهده خواهد شد.قطعی ترین تغییر به عدم دعوت از محمد کشاورز برمی گردد. کاپیتان تیم ملی در جام جهانی از بازی های ملی خداحافظی کرد تا جا برای جوان تر ها باز شود. بدین ترتیب شنیده می شود سعید افشار که هم پست محمد کشاورز است یکی از نفراتی است که در لیست جدید جای دارد و به جای کشاورز به تیم ملی دعوت خواهد شد. احتمالایک یا دو بازیکن دیگر هم خط می خورند اما این نکته را هم فراموش نکنیدکه مثل جام جهانی ناظم الشریعه با محدودیت دعوت از ۱۴ بازیکن روبرو نیست و احتمالا نفرات بیشتری به تیم ملی دعوت می شوند که در این افزایش نفر،یک یا دو دروازه بان هم به جزصمیمی و محمدی دعوت خواهندشد.ناظم الشریعه قصد دارد تا زمان مسابقات آسیایی سال ۲۰۱۸ تغییراتی محسوسی در تیم ملی داده و احتمال اینکه چند بازیکن جام جهانی در مسابقات آسیایی غایب باشند زیاد است.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حرف حق یکشنبه , ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹

اقای ناظم الشریعه . مگه قراره بازیکنی که تو لیگ برتر بازی میکنی دعوت بشه به تیم ملی چرا به بازیکن های لیگ های ۱ و ۲ توجه نمیکنید . مربی تیم ملی همه را باید ببینه .چند وقت دیگه لیگ یک شروع میشه شما میتونید یه تیم خوب فقط از بازیکنان لیگ یکی جمع کنید . لطفا توجه کنید چون استعداد های خوبی در لیگ های پایین تر هستن . ازپایگاه خبری میخواهیم که این موضوع را پیگری کنه ببینه چرا بازیکن باید لیگ برتری باشه تا به تیم ملی دعوت بشه . پس لیگ های پایین تر چی ؟؟؟؟ با تشکر

امین دوشنبه , ۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲:۴۳

مگه گفته توجه نمیکنه؟؟؟

ناشناس دوشنبه , ۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷

پس چرا بازی کنی از لیگ یک دعوت نمیشه؟ چند تا بازی لیگ یک را دیده ؟