کد خبر : 82794
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آذر 1395 - 11:03
-

جاوید:تاسیسات اجازه نداد بازی همیشگی خود را انجام دهیم/بازی به سمتی رفت که مسائل فنی حاکم نبود/در این فوتسال از کسی انتظاری ندارم

جاوید:تاسیسات اجازه نداد بازی همیشگی خود را انجام دهیم/بازی به سمتی رفت که مسائل فنی حاکم نبود/در این فوتسال از کسی انتظاری ندارم
ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند گفت که دیدار این تیم و تأسیسات درگیری های زیادی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی جاوید در خصوص تساوی یک – یک دو تیم گیتی‌پسند و تأسیسات اظهار داشت: بازی از لحاظ فنی کیفیت بالایی نداشت و این به خاطر شرایطی بود که در بازی پیش آمده بود. متأسفانه درگیری زیادی در بازی مشاهده کردیم و بیشتر بازی فیزیکی بود تا فنی، به همین خاطر اختیار بازی از دست تیم ما خارج شد و به نوعی تیم حریف اجازه نداد که ما بازی همیشگی خودمان را انجام دهیم.

وی افزود: این دیدار به سمتی رفت که بحث فنی کمتر در بازی حاکم بود اما خدا را شکر می‌کنم که روند شکست‌ناپذیری‌مان را حفظ کردیم و هنوز بعد از ۱۱ هفته در صدر جدول قرار داریم.

ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در مورد اینکه گفته می‌شود او شایستگی حضور در جمع بهترین بازیکنان آسیا را داشته است، عنوان کرد: نظر خاصی در این مورد ندارم و فقط به دوستان تبریک می‌گویم، اگر هم من را شایسته حضور در این فهرست دانسته‌اند نظر لطف آنهاست.

جاوید در پاسخ به این پرسش که انتظار حضور در این فهرست را داشته، گفت: در این فوتسال انتظار چیزی را از کسی یا از جایی ندارم.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امیدداودی دوشنبه , ۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷

سلام.
مهدی جاوید در حال حاضرتویکی ازبهترین های دنیایی وشک نداشته باش بااین تلاش ستودنی توبزودی به عنوان بهترین بازیکن جهان معرفی میشی.برات آرزوی بهترین هارو دارم ومطمئن هستم این روز رو بزودی خواهیم دید.

سینا سه شنبه , ۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴

نمیدونم چراشماشانس نداری بااینکه بهترینی همش حقتومیخورن مثل سعیدعبدولی توکشتی شدی شما همه حق خوریا سرشماست