کد خبر : 82841
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1395 - 9:51
-

تمام مربیان لیگ برتر و تیم ملی در کلاس مربیگری پیشرفته

تمام مربیان لیگ برتر و تیم ملی در کلاس مربیگری پیشرفته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون، غلامرضا جباری- رئیس دپارتمان کمیته آموزش گفت:از اواسط آذرماه یک دوره کلاس حرفه ای فوتسال برای ۲۱ مربی حاضر در رقابتهای لیگ برتر و تیم ملی باحضور مدرسی از هلند و یک نماینده از کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می کنیم. وی گفت: مدرسی دوره سطح

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون، غلامرضا جباری- رئیس دپارتمان کمیته آموزش گفت:از اواسط آذرماه یک دوره کلاس حرفه ای فوتسال برای ۲۱ مربی حاضر در رقابتهای لیگ برتر و تیم ملی باحضور مدرسی از هلند و یک نماینده از کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می کنیم.
وی گفت: مدرسی دوره سطح سه فوتسال که یکی از پیشرفته ترین دوره های آموزشی است با حضور ویکتور هرمانس از هلند و علی تارقلی زاده از کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می شود که نمایندگان کشورمان در این دوره آخرین مقررات روز دنیا را فرا خواهند گرفت.
جباری افزود: کمیته آموزش با هدف ارتقا افزایش دانش فنی مربیان قصد دارد تا بهترین شرایط را برای فوتسال ایران فراهم کند تا در آینده شاهد موفقیت های بیش از پیش این رشته ورزشی در کشور و جهان باشیم.
گفتنی است؛ دوره فوق از ۱۵ آذرماه برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶

پس اونهایی که پله پله مدرک گرفتند ولی به لطف رانت و لابی دوستانی که دارند مربیگری میکنند بیرون هستند چی؟
لااقل اگر به حرف خودتان پایبند نیستید هر بار نیایید در کلاس پایین تر و به دروغ بگویید شرط حضور در کلاس بالاتر حضور در این کلاسها است