کد خبر : 82830
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1395 - 9:48
-

نظری: اختلاف امتیاز با گیتی‌پسند قابل جبران است/خوراکچی بار فنی تیم را افزایش می دهد

نظری: اختلاف امتیاز با گیتی‌پسند قابل جبران است/خوراکچی بار فنی تیم را افزایش می دهد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نظری در خصوص دیدار تاسیسات دریایی مقابل گیتی‌پسند اظهار داشت: بازی سخت و سنگینی داشتیم، هر ۲ تیم برای برد به زمین رفتند و دیدار حساسی بود که یک امتیاز به سود هیچ‌کدام از دو تیم نبود و فایده‌ای نداشت. وی ادامه داد: گیتی‌پسند تیم پرمهره‌ای است، مربی خوبی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نظری در خصوص دیدار تاسیسات دریایی مقابل گیتی‌پسند اظهار داشت: بازی سخت و سنگینی داشتیم، هر ۲ تیم برای برد به زمین رفتند و دیدار حساسی بود که یک امتیاز به سود هیچ‌کدام از دو تیم نبود و فایده‌ای نداشت.

وی ادامه داد: گیتی‌پسند تیم پرمهره‌ای است، مربی خوبی دارد و شانس اول قهرمانی در لیگ برتر فوتسال است، ولی ما هم تیم کاملی هستیم و برای برد به میدان رفته بودیم و می‌توانستیم پیروز میدان باشیم.

دروازه‌بان تیم فوتسال تاسیسات دریایی در مورد اینکه گفته می‌شد شانسی برای پیروزی مقابل گیتی‌پسند ندارند عنوان کرد: اینطور نیست و ما تیم خوب و پر مهره‌ای هستیم و بازیکنان جوان و با کیفیتی داریم که می‌توانستیم مقابل گیتی‌پسند پیروز شویم.

نظری در رابطه با اینکه آیا می‌توانند فاصله ۹ امتیازی با صدر جدول را جبران کنند و به قهرمانی برسند یا نه، اظهار داشت: کار نشد ندارد و ما تیم خوبی داریم که می‌تواند به صدر جدول برسد. تیم ما فصل گذشته شرایط خیلی خوبی داشت و یک تیم رویایی بودیم ولی با این‌ وجود در لحظه آخر به قهرمانی رسیدیم و شرایط حال حاضر را هم نمی‌شود پیش‌بینی کرد.

وی ادامه داد: تیم ما مهره‌هایی دارد که برای قهرمانی می‌جنگند و تمام هدف ما هم دفاع از عنوان قهرمانی فصل پیش‌مان است.

دروازه‌بان تیم فوتسال تاسیسات دریایی در ادامه در مورد تقویت تیم خاطرنشان کرد: در این مورد نمی‌توانم نظری بدهم و کادر فنی باید تصمیم بگیرد. در حال حاضر از اضافه شدن محمود خوراکچی به تیم خوشحالم و قطعاً بار فنی تیم را افزایش می‌دهد. از زحمات امیر شمسایی هم تشکر می‌کنم و نکات زیادی از او آموختم و امیدوارم در هر جایی فعالیت می‌کند موفق باشد.

نظری در پایان در مورد بازی هفته آینده مقابل مقاومت البرز اظهار داشت: مقاومت البرز تیم خوبی است و دیدار دشواری مقابل این تیم داریم ولی برای کسب هر ۳ امتیاز به زمین می‌رویم و امیدوارم دست پر از زمین خارج شویم.

منبع:میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.