کد خبر : 82995
تاریخ انتشار : جمعه 5 آذر 1395 - 10:36
-

روزپیکر برگشت؛ آذرخشی ها راهی شیراز شدند

روزپیکر برگشت؛ آذرخشی ها راهی شیراز شدند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که این روزها باشگاه آذرخش بندرعباس شاهد تغییر و تحولات زیادی بوده است، سرانجام عباس روزپیکر سرمربی مستعفی این تیم بار دیگر به نیمکت آذرخش بازگشت. پس از انتخاب هومن رفیعی بندری بعنوان مدیرعامل باشگاه آذرخش و رایزنی های انجام شده با سرمربی مستعفی تیم فوتسال، عباس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که این روزها باشگاه آذرخش بندرعباس شاهد تغییر و تحولات زیادی بوده است، سرانجام عباس روزپیکر سرمربی مستعفی این تیم بار دیگر به نیمکت آذرخش بازگشت.

پس از انتخاب هومن رفیعی بندری بعنوان مدیرعامل باشگاه آذرخش و رایزنی های انجام شده با سرمربی مستعفی تیم فوتسال، عباس روزپیکر مجدد پذیرفت که هدایت این تیم را برعهده گیرد.

در حالی عباس روزپیکر به این تیم بازگشت که مسئولان باشگاه آذرخش هادی رضایی را بعنوان سرمربی موقت این تیم انتخاب کرده بودند. این هفتمین باری است که سرمربی آذرخش به  دلایل مختلف طی دو فصل  اخیر از این تیم استعفاء می دهد.

از دیگر نکات قابل توجه باشگاه آذرخش اینکه پس از انتخاب اعضای هیات مدیره و مدیرعامل،  علی خواجه فینی عضو جدید هیات مدیره از سمت خود کناره گیری کرد.این خبر در حالی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان اعلام شد که علی خواجه فینی به علت مسئولیت سنگینی(معاونت اداره کل ورزش و جوانان) که در اداره کل ورزش و جوانان استان دارد نمیتواند در باشگاه آذرخش بندرعباس حضور داشته باشد.

تیم فوتسال آذرخش سرخون بندرعباس در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال کشور جمعه ساعت ١٧ در شیراز میهمان ارژن این شهر است .و شب گذشته(۳ آذر) با اتوبوس راهی شیراز شدند.

تیم آذرخش از ۱۱ مسابقه گذشته خود در لیگ برتر یک برد، یک تساوی و ۹ باخت کسب کرده و اکنون با ۴ امتیاز در مکان سیزهم جدول رده بندی قرار دارد

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی((چتوا)) جمعه , ۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸

ای بابا کجا هفت بار اطلاعات رو اشتباه ب مردم ندین…سه بار بیشتر نیست

علی((چتوا)) جمعه , ۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹

شیره روز پیکر ب امید پیروزی…ما تا اخر ب تو هستیم….مسولین لطفا حمایت