کد خبر : 83246
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1395 - 15:22
-

باغبانباشی:رفتار عابدین غیرحرفه‌ای بود/ این‌گونه حرکات برای فوتسال ایران زشت است

باغبانباشی:رفتار عابدین غیرحرفه‌ای بود/ این‌گونه حرکات برای فوتسال ایران زشت است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احمد باغبانباشی درباره اتفاقات روز گذشته دیدار گیتی‌پسند و حفاری اهواز و بیرون کشیدن توپ از دروازه توسط بازیکن ذخیره گیتی‌پسند اظهار داشت: این حرکات اتفاقات نادری است که به ندرت در فوتسال رخ می‌دهد و یک حرکت کاملاً غیر حرفه‌ای بوده که مورد قبول هیچ‌کس نیست. وی ادامه داد:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احمد باغبانباشی درباره اتفاقات روز گذشته دیدار گیتی‌پسند و حفاری اهواز و بیرون کشیدن توپ از دروازه توسط بازیکن ذخیره گیتی‌پسند اظهار داشت: این حرکات اتفاقات نادری است که به ندرت در فوتسال رخ می‌دهد و یک حرکت کاملاً غیر حرفه‌ای بوده که مورد قبول هیچ‌کس نیست.

وی ادامه داد: این صحنه، اتفاقی بود که در یک لحظه توسط بازیکن گیتی‌پسند گرفته شد و او در مجموع به نفع باشگاه عمل کرده و مانع از گل خوردن تیم گیتی‌پسند شده است!

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال با انتقاد از این رفتار بازیکن گیتی‌پسند تصریح کرد: به نظر من به هیچ عنوان این کار پذیرفته نیست و حتما عواقب بدی و جریمه سنگینی در انتظار عابدین خواهد بود و هیچ‌کس انتظار چنین حرکتی را از وی نداشته است.

وی درباره صحبت‌های مدیر عامل باشگاه حفاری درخصوص این‌که ارتکاب این حرکت از قبل و توسط کادر فنی گیتی‌پسند به علی عابدین گوشزد شده بود، اظهار داشت: به نظر این اتفاق غیر ممکن است چون که در یک لحظه و در کم‌تر از یک ثانیه به ذهن بازیکن خطور کرده و دستور آن توسط کادر فنی کاملا غیرطبیعی به نظر می‌رسد.

مربی اسبق تیم فوتسال فولادماهان اصفهان در پاسخ به این سوال که چه تصمیمی باید در این رابطه اخد شود تا دیگر شاهد چنین گونه حرکاتی در فوتسال نباشیم، گفت: بهترین تصمیم بایستی توسط کمیته انظباطی برای انجام این حرکت ناشایست گرفته شود و یک تیم ممکن است از این حرکات ضربه بخورد.

وی تصریح کرد: این حرکت برای فوتسال ایران که مقام سوم جام‌جهانی را در کارنامه دارد بسیار زشت است و امیدواریم بازی جوانمردانه در دستور کار همه تیم‌ها قرار گیرد و اخلاق‌مداری را رعابت کنیم تا هر تیم به حق خودش برسد.

باغبانباشی درباره عملکرد تیم فوتسال گیتی‌پسند در هفته‌های سپری‌شده لیگ‌برتر فوتسال، اظهار داشت: گیتی‌پسند تیم بزرگی است که از مهره‌های با کیفیت و ملی‌پوشی بهره می‌برد و انتظارات از این تیم بالا رفته است.

وی تصریح کرد: با توجه به این که گیتی‌پسند نتایج بسیار خوبی در مسابقات این فصل کسب کرده اما انتظارات فنی و فوتسالی از این تیم برآورده نشده زیرا این تیم باید یک سروگردن از تمام تیم‌های ایران بالاتر باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ايمان شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶

آقای باغبان باشی تیمه گیتی بزرگه درسته ولی همه فوتسالو بلدن مثل زمانی که شما بازی میکردی نیست آقای لک واقعا هم با دانشه و هم کار بلد مربی تیم بزرگ بودن وکنترول کردن این تیم کاره هرکسی نیست.
عابدین یه روزی میفهمه به خاطره این حرکت اشتباه چه ضرری میبینه و تماشاچی های اصفهان فراموش نکنن بازی ها همگی رفت و برگشته

نام ... شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰

داداش هیچ ضرری هم نمیبینه اینکارو تو دنیا هزار نفر انجام دادن دیگه از کاره سوشا مکانی که بدتر نبوده یا قتل که نکرده فشار عصبی روش بوده الان سوشا گلر اول ملیه خدا اون بالاست.

نام یکشنبه , ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۶:۰۹

رضا لک اگر مربی بود که بازیکنا براش تصمیم نمیگرفتند و تیم گیتی پسند با این همه بازیکن ملی پوش مجبور نبود آروریزی کنه برای امتیاز گرفتن!!الان آبروی گیتی پسند با این بازی رفت دیگه فهرمانی با این تیم هیچ ارزشی نداره و لک هم نشون داد اصلا در حد گیتی پسند و اداره بازیکنای بزرگ نیست!!

نام ... یکشنبه , ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵

کار عابدین غیرحرفه ای بود ولی کارهای نفرات قبلی که اینکار را کردند حرفه ای بوده؟!
یا شکستن چندین دماغ و دندان و ابرو و دنده توسط ارنجهای مبارک شما حرفه ای بوده؟!
نتیجه اینکه اتفاقا هم کار شما و هم کار عابدین حرفه ای بوده یعنی برای رسیدن به منافعی که از عاید میشود انجام شده ولی هر دو کار غیر اخلاقی است