کد خبر : 83201
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1395 - 12:37
-

توکلی: فحاشی تماشاگران در فوتسال طبیعی است!

توکلی: فحاشی تماشاگران در فوتسال طبیعی است!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد توکلی درباره بازی تیمش برابر گیتی پسند اظهار کرد: بازی خوبی بود. به لحاظ سطح فنی بازی خوبی دیدیم، اما حواشی آخر بازی زیبایی بازی را زیر سؤال برد، واقعا انتظار نداشتیم این اتفاقات در زمین گیتی پسند و با این همه بازیکن با تجربه این تیم، رخ دهد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرهاد توکلی درباره بازی تیمش برابر گیتی پسند اظهار کرد: بازی خوبی بود. به لحاظ سطح فنی بازی خوبی دیدیم، اما حواشی آخر بازی زیبایی بازی را زیر سؤال برد، واقعا انتظار نداشتیم این اتفاقات در زمین گیتی پسند و با این همه بازیکن با تجربه این تیم، رخ دهد.

وی ادامه داد: در فوتسال طبیعی است که تماشاگران فحاشی کنند، اما اینکه تماشاگران به داخل زمین بیایند خوب نیست و نباید طبیعی شود، چون دو طرف بازی خوبی انجام دادند حتی ما زمانی که عقب  بودیم به صورت فنی بازی را به نفع خود کردیم یعنی اتفاق غیر ورزشی انجام ندادیم و انتظار داشتیم گیتی پسند نیز مثل ما با بازی خوبش بازی را برگرداند. امیدوارم با تماشاگران برخورد جدی شود تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

توکلی با بیان اینکه در اصفهان بازی کردن و امتیاز گرفتن همیشه سخت بوده است، اضافه کرد: ۴ سال است بازی را به گیتی پسند واگذار نکردیم. در این دیدار نیز می توانستیم پیروز شویم، اما از مساوی هم راضی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: پیشنهاد از یک تیم اروپایی و یک تیم آسیایی دارم، اما باید به باشگاه فکس بزنند زیرا من بازیکن باشگاه هستم و باید شرایط بررسی شود تا ببینم در نهایت چه خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.