کد خبر : 83235
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1395 - 14:04
دسته‌بندی نشده
-

توکلی و نمازی سه جلسه از همراهی حفاری محروم شدند

توکلی و نمازی سه جلسه از همراهی حفاری محروم شدند
کمیته انضباطی رای خود را درباره دیدار تیم های مس سونگون و ملی حفاری اهواز از سری رقابتهای لیگ برتر فوتسال صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال از سایت فدراسیون فوتبال،مسابقه تیم های مس سونگون و ملی حفاری اهواز برگزار شد و از سوی فرهاد توکلی- بازیکن تیم ملی حفاری اهواز تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور بازی رخ داد. وی طبق بند ۴ ماده ۶۶ آیین نامه انضباطی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم مربوطه و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

فرید نمازی- بازیکن تیم ملی حفاری اهواز به دلیل فحاشی و تهدید داور به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
گفتنی است، حسین سلطانی- بازیکن تیم ملی حفاری اهواز به دلیل اهانت و فحاشی به داوری طبق بند ۴ ماده ۶۶ آیین نامه انضباطی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم مربوطه و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
لازم به ذکر است، کریم خالدی- مربی دروازه بانهای تیم ملی حفاری  به دلیل رفتار زننده با نماینده فدراسیون و اهانت به وی طبق بند ۴ ماده ۶۶ آیین نامه انضباطی به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم مربوطه و پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
مرتضی قائدی- سرپرست تیم ملی حفاری به دلیل رفتار زننده و استفاده از الفاظ ناشایست وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
رای های صادر شده از سوی کمیته انضباطی قطعی اعلام شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳

این رای باید قبل از بازی گیتی اعلام میشد تا این افراد دوباره با متشنج کردن جو بازی به این زیبایی را خراب نکنند

نام ... شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱

بابا دمتون گرم الان چرا رای را صادر کردین؟
چرا قبل بازی گیتی رای ندادین؟
خواستین تنش به پا کنید؟

طرفدار گیتی شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹

شک نکنید برنامه ریزی بعدی رو سپهر محمدیه که اخراجش کنن که گیتی این شش امتیاز دیگه را هم از دست بده.اون موقع که همه بازیا را برده بودیم میدونستیم مسعولان در حال توتعه هستند